مطالب مرتبط:
ممنوعیت رسمی فروش طلای دست دوم
ممنوعیت فروش طلای دست دوم شامل مردم هم خواهد شد؟
تبعات ممنوعیت فروش طلای دست دوم/ معاملات زیرمیزی و فروش طلا دست دوم به جای نو شدت می گیرد؟
پشت پرده ممنوعیت فروش طلای دست دوم چیست؟
تبعات ممنوعیت فروش طلای دست دوم چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 21:252024-06-25اقتصادي

توضیحی درباره ممنوعیت فروش طلای دست دوم


رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: طلافروشان دیگر مجاز نیستند طلای دست دوم بفروشند و این ممنوعیت به دلیل حمایت از تولید است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کیومرث امیریان، رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران در گفتگو با اقتصادآنلاین گفت: فروش طلای دست دوم توسط عرضه کنندگان و طلافروشان ممنوع شده است و مردم می توانند به روال سابق مراجعه و طلای دست دوم خود را بفروشند.

 امیریان افزود: طلافروشان دیگر مجاز نیستند طلای دست دوم بفروشند و این ممنوعیت به دلیل حمایت از تولید است؛ اما خرید طلای مردم ممکن است و طلافروشان بعد از خرید طلای دست دوم از مردم باید آن را ذوب کنند تا به چرخه تولید بازگردد.

 وی ادامه داد: طلافروشان با فروش طلای دست دوم دیگر به مستعمل فروشی تبدیل شده اند و هدف از این کار کمک به چرخه اقتصاد کشور است.

 هلورییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران توضیح داد: در چند سال گذشته کد استاندارد روی طلاها نداشتیم و از لحاظ عیار طلا چالش هایی ایجاد شده بود، الان که به دنبال حمایت از تولید هستیم، حتما باید طلاهای نو فروخته شود و درصدهای اجرت می تواند از 5 درصد به بالا متغیر باشد.

 امیریان تصریح کرد: مردم به نحوی برای طلای دست دوم هم اجرت ساخت پرداخت می کنند و طلافروشان از مردم برای طلای دست دوم هم اجرت


برچسب ها: فروش - دست دوم - اتاق اصناف ایران - رییس کمیسیون - اتاق اصناف - حمایت از تولید - ممنوعیت
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره ممنوعیت فروش طلای دست دوم

توضیحی درباره ممنوعیت فروش طلای دست دوم