مطالب مرتبط:
اعلام نتایج امتحانات نهایی تا 20 تیرماه
اعلام نتایج امتحانات نهایی تا 20 تیرماه
اعلام نتایج امتحانات نهایی تا 20 تیرماه
مقام وزارت آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی را اعلام کرد
نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 09:552024-06-27اجتماعي

تاریخ اعلام نتایج امتحانات نهایی


رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد: نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان تا 20 تیر اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم؛ رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اعلام نتایج نمرات امتحانات نهایی تا 20 تیر ماه گفت: 1800 مورد تقلب شناسایی و به هیئت تخلفات ارجاع شده است.

محسن زارعی؛ رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان تا 20 تیر اعلام خواهد شد، اظهار کرد: دانش آموزان باید سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند، پس از آن کار محاسبه نمره کل و تراز برای ارسال به سازمان سنجش انجام خواهد شد.

  رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه راهنمای تصحیح نشان داد که سوالات امتحانات نهایی خرداد 1403 اشکال نداشته و نیاز به بازنگری جدی نیست، بیان کرد: حذف سوال نداشتیم و تمام موارد از جمله ادعای دشوار بودن یا خارج از کتاب درسی بودن سوالات امتحانات، بررسی می شود و اقدامات لازم در راهنمای تصحیح انجام خواهد شد.

 زارعی بیان کرد: برگه های امتحانات نهایی به صورت تصادفی در کشور توزیع می شود و هر برگه را دو مصحح انجام می دهد، اگر اختلاف نمرات بین دو مصحح تا یک نمره باشد، جمع بندی از طریق سامانه انجام


برچسب ها: امتحانات نهایی - امتحانات نهایی دانش آموزان - وزارت آموزش - امتحانات - وزارت آموزش و پرورش - وزارت آموزش وپرورش - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ اعلام نتایج امتحانات نهایی

تاریخ اعلام نتایج امتحانات نهایی