مطالب مرتبط:
270 هکتار از مزارع و باغات باشت در آتش سوخت
تصمیم دیوان عالی شورون که ابطال شد، یک پیروزی بزرگ برای مراجع قضایی و بیت کوین
مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده تنگ بستانک مرودشت
تخت جمشید در کام گلسنگ ها و زاگرس در کام آتش؛ محیط زیست و میراث، جاماندگانِ وعده های انتخابات + ویدیو
جزییاتی از آتش سوزی های فصل بهار کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 21:002024-06-29حوادث

معرفی 305 فرد خاطی در آتش زدن مزارع کشاورزی لرستان به مراجع قضایی


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از شناسایی و معرفی 305 فرد خاطی در آتش سوزی های مزارع کشاورزی به مراجع قضایی در استان خبر داد.

  - ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از شناسایی و معرفی 305 فرد خاطی در آتش سوزی های مزارع کشاورزی به مراجع قضایی در استان خبر داد.

  علی سالاروند امروز در جمع خبرنگاران گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری پرسنل جهاد کشاورزی با گشت و کنترل و پایش مزارع کشاورزی تاکنون 305 نفر از افرادی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش و پسماندهای کشاورزی کرده بودند را شناسایی و به دلیل ایجاد آلودگی و تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی کردند.

سالاروند افزود: طبق ماده 20 قانون هوای پاک انباشت پسماندهای بیمارستانی و صنعتی در معابر عمومی و فضای باز یا سوزاندن آنها و انباشتن پسماندهای خانگی و ساختمانی در معابر عمومی و فضای باز خارج از مکان های تعیین شده توسط شهرداری ها و دهیاری ها یا سوزاندن آن ها و همچنین سوزاندن بقایای گیاهی اراضی زراعی پس از برداشت محصول ممنوع بوده و متخلف حسب مورد به جزای نقدی درجه شش موضوع ماده (19) قانون مجازات اسلامی محکوم می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان با اشاره به عواقب و تبعات منفی سوزاندن بقایای گیاهی یا به عبارتی کاه و کلش سوزی بر میکروارگانیسم های مفید خا


برچسب ها: مزارع کشاورزی - حفاظت محیط زیست - مراجع قضایی - کشاورزی - مدیرکل حفاظت محیط زیست - محیط زیست لرستان - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 305 فرد خاطی در آتش زدن مزارع کشاورزی لرستان به مراجع قضایی

معرفی 305 فرد خاطی در آتش زدن مزارع کشاورزی لرستان به مراجع قضایی