مطالب مرتبط:
برنامه های بزرگداشت شهید رییسی و شهدای خدمت در قم اعلام شد
چهره های استقلالی و پرسپولیسی در مراسم شهید خدمت
مستند شهید خدمت
بیانیه ستاد مرکزی انتخاباتی نفت و انرژی دکتر پزشکیان؛ برای ایران به ایشان رای آگاهانه بدهید و بدهیم ، به امید آنکه این مسیر رو به زوال به پایان خود برسد + متن بیانیه
پاسخ مادر شهید زنجانی به نیکزاد: به پزشکیان رای میدهم + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 13:002024-06-26سياسي

باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه روزی شهید رییسی را ادامه دهد


استاندار کرمانشاه با دعوت از عموم مردم به مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات، گفت: باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه روزی و بی منت شهید آیت الله رییسی را ادامه دهد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با دعوت از عموم مردم به مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات، گفت: باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه روزی و بی منت شهید آیت الله رییسی را ادامه دهد.

محمدطیب صحرایی، امروز(ششم تیر) در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر1360 که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، از شهادت آیت الله رییسی و همراهانش به عنوان یک ضایعه بزرگ برای کشور یاد کرد و افزود: در 40 روز گذشته یک امتحان بزرگ را سپری کردیم که به یاری خداوند و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری این ملت و ممکلت بدون هیچ خدشه ای راه رشد و تعالی خود را ادامه داد.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی در دوران سه ساله ریاست جمهوری خود الگوی جدیدی از خدمتگزاری را به مردم معرفی کرد، افزود: شهید رییسی راه و الگوی خدمت صادقانه به مردم را به ما نشان داد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار بزرگ شهید رییسی بود، ابراز امیدواری کرد، جمعه پیش رو همگی به تاسی از تفکرات شهید رییسی در انتخابات مشارکت کرده و چهره ای در تراز او را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم.


برچسب ها: آیت الله رییسی - استاندار کرمانشاه - کرمانشاه - آیت الله - شبانه روزی - رییسی - ادامه
آخرین اخبار سرویس:

باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه روزی شهید رییسی را ادامه دهد

باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه روزی شهید رییسی را ادامه دهد