مطالب مرتبط:
14 نظامی صهیونیست در غزه زخمی شدند
زخمی شدن 17 نظامی صهیونیست در شمال کرانه باختری
اذعان منابع صهیونیست به هلاکت یک نظامی در اردوگاه جِنین
بازداشت 8 فلسطینی در پی یورش نظامیان صهیونیست به جنین
زخمی شدن 14 نظامی اسراییلی در غزه در 24 ساعت گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 11:202024-06-27بين الملل

هلاکت و زخمی شدن 18 نظامی صهیونیست در جنین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جریان درگیری های مسلحانه ای که شب گذشته بعد از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری، میان آن ها با رزمندگان فلسطینی رخ داد، - رسانه های عبری اعلام کردند که در جریان درگیری های شب گذشته میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان فلسطینی در جنین واقع در کرانه باختری، یک نظامی رژیم اشغالگر کشته و دست کم 17 نفر زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جریان درگیری های مسلحانه ای که شب گذشته بعد از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری، میان آن ها با رزمندگان فلسطینی رخ داد، مبارزان فلسطینی یک وسیله انفجاری بزرگ را مقابل نیرو های دشمن منفجر کردند که طی آن دست کم 17 نظامی صهیونیست زخمی شدند.

رسانه های عبری امروز گزارش دادند که بر اثر انفجار بمب در مسیر خودروی زرهی ارتش اسراییل در جنین، یک نظامی اسراییلی کشته و 17 نفر دیگر زخمی شدند که حال 4 تن از آن ها وخیم است.

درگیری ها در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری بعد از یورش نیرو های ویژه ارتش صهیونیستی به مجاور بیمارستان دولتی خلیل سلیمان آغاز شد.

شاهدان عینی از شنیده شدن صدای انفجار های مهیب در مسیر گشتی های رژیم اشغالگر خبر دادند و اعلام کردند که یک هواپیمای نظامی ارتش صهیونیستی با پشتیبانی آمبولانس های اسراییلی بر


برچسب ها: نظامیان صهیونیست - صهیونیست - نظامی - فلسطینی - رزمندگان - میان - زخمی شدن
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت و زخمی شدن 18 نظامی صهیونیست در جنین

هلاکت و زخمی شدن 18 نظامی صهیونیست در جنین