مطالب مرتبط:
تاکید بر دیپلماسی هسته ای با ایران در نشست شورای امنیت درباره قطعنامه 2231
تاکید بر دیپلماسی هسته ای با ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره قطعنامه 2231
رادان: جمهوری اسلامی ایران در حوزه موادمخدر به جهان امنیت داد
پورمحمدی: جلیلی خوش فکر است، اما آدم اجرا نیست/ مدام می گوید من دیپلمات بودم، ایشان برای یک مدت میز دبیرخانه شورای امنیت ملی را جمع و صحبت می کرده/ آیا با 5 جلسه آدم عمق مسائل امنیتی را می فهمد؟/فیلم
نشست دوره ای شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 و برجام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 06:552024-06-25بين الملل

کشورهایی که از ایران در شورای امنیت دفاع کردند؟


نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه 2231 و برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام در حالی برگزار شد که شرکت کنندگان در این نشست بر دیپلماسی هسته ای با ایران تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ نماینده اتحادیه اروپا در شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت برجام و قطعنامه 2231، تسهیل اجرای این قطعنامه توسط مالت را ستایش و خواستار احیای دیپلماسی هسته ای با ایران شد.

او در عین حال با تکرار ادعاها علیه برنامه هسته ای ایران مدعی شد که اقدامات ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را نمی توان از رویدادهای منطقه ای جدا کرد.

نماینده اتحادیه اروپا همچنین مدعی عدم همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شد و از آن ابراز تاسف کرد.

نماینده اتحادیه اروپا از عدم تداوم اطلاعات با توجه به عدم همکاری ایران، به پیامدهای منفی اعمال تحریم های آمریکا پس از خروج از برجام اشاره و اذعان کرد که این تحریم ها مانع پیشرفت ایران نشده است.

نماینده اتحادیه اروپا همچنین خواهان احیای دیپلماسی هسته ای شد و با توافق تسلیحاتی میان روسیه و ایران به دلیل جنگ اوکراین مخالفت کرد.

رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، ایران را به انجام اقدامات عمدی جهت جلوگیری از تلاش های آژانس بین المللی انرژی هسته ای برای نظا


برچسب ها: شورای امنیت سازمان ملل - اتحادیه اروپا - ایران - شورای امنیت - هسته ای - آژانس بین المللی انرژی اتمی - قطعنامه
آخرین اخبار سرویس:

کشورهایی که از ایران در شورای امنیت دفاع کردند؟

کشورهایی که از ایران در شورای امنیت دفاع کردند؟