مطالب مرتبط:
پزشکیان: پول هایی در کشور گم می شود که مبالغ آن بسیار قابل توجه و در حدود 70 هزار میلیارد است، اما مشخص نیست کجا می رود / اگر کسی بیمار شود، دنبال پزشک ریش دار نمی گردد، بلکه دنبال پزشکی می گردد که مشکل او را حل کند / نباید با دنیا بجنگیم؛ باید بستری فراهم کنیم تا بتوانیم راحت با دنیا معا
واریز حقوق بازنشستگان با 650 هزار تومان اضافه از همین لحظه آغاز شد + جزییات
4 پرسپولیسی در لیست خرید یحیی/ یک بازیکن دیگر به لیست اضافه شد
کلید تناسب اندام در دستان شماست اگر این ویتامین ها را به رژیم خود اضافه کنید
پذیرش پژوهشکده زن و خانواده در مقطع عالی سطح 3 مطالعات زنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 12:352024-06-24سياسي

5300 مترمربع به فضای فیزیکی پزشکی قانونی در سطح کشور اضافه می شود


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه 10 پروژه سازمان پزشکی قانونی در کشور افتتاح می شود که با احداث آنها قریب به 5300 مترمربع، - ایسنا/مرکزی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه 10 پروژه سازمان پزشکی قانونی در کشور افتتاح می شود که با احداث آنها قریب به 5300 مترمربع، معادل سه درصد به فضای فیزیکی سازمان در کشور اضافه شده است.

رضا حاج منوچهری، چهارم تیرماه در مراسم افتتاح ساختمان پزشکی قانونی ساوه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهید رییسی، با اشاره به سختی کار پزشکی قانونی گفت: سازمان پزشکی قانونی در 452 مرکز در سراسر کشور ارائه خدمت می کند.

در سال گذشته قریب به دو میلیون و 150 هزار پرونده رسیدگی شد که 87 درصد این پرونده ها در بخش معاینات و مابقی در بخش های آزمایشگاه، کمیسیون ها و تشریح بوده است.

وی با بیان اینکه این سازمان از نظر شرایط فضای تملیکی وضعیت نامطلوبی دارد، افزود: تنها 56 درصد از 452 مرکز یاد شده، تملیکی است و مابقی مراکز، استیجاری یا امانی هستند، در نتیجه از نظر فضای فیزیکی وضعیت مطلوبی نداریم.

حاج منوچهری اظهار کرد: از نظر متراژ، نزدیک به 225 هزار متر مربع فضای تملیکی داریم و بر اساس بررسی های کمیته فنی سازمان برای ای


برچسب ها: پزشکی قانونی - سازمان پزشکی قانونی - سازمان پزشکی - قانونی - سازمان پزشکی قانونی کشور - پزشکی - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

5300 مترمربع به فضای فیزیکی پزشکی قانونی در سطح کشور اضافه می شود

5300 مترمربع به فضای فیزیکی پزشکی قانونی در سطح کشور اضافه می شود