مطالب مرتبط:
100 درصد اعتبارات در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی برای کمیته امداد تخصیص یافت
انتظار مردم از دولتمردان تداوم راه رییس جمهور شهید است
اقامه حکم خدا وظیفه رییس جمهور در جامعه اسلامی است
سهم هر رییس جمهور در فیلترینگ در یک نما
مدیرعامل استقلال معطل انتخاب رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 19:302024-06-24سياسي

رییس جمهور در چارچوب قوانین حرکت کند


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که رییس جمهور آینده باید در حوزه سیاست خارجی علاوه بر توانمندی، حرفی برای گفتن داشته باشد و در چارچوب قوانین حرکت کند.

- ایسنا/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که رییس جمهور آینده باید در حوزه سیاست خارجی علاوه بر توانمندی، حرفی برای گفتن داشته باشد و در چارچوب قوانین حرکت کند.

جعفر قادری امروز 4 تیرماه در نشست خبری ستاد قالیباف در شیراز با بیان کارهای اجرایی قالیباف، تصریح کرد: مسئولیت هایی که قالیباف در حوزه اجرایی در شهرداری، نیروی انتظامی، قرارگاه خاتم و نیروهای مسلح داشته است، نشان داد وی فردی توانمند و مقتدر است و جسارت اجرایی کردن قوانین را دارند.

باید برای فعالان اقتصادی گشایش ایجاد کنیم، نمی شود و نمی گذارند نشان از ضعف است.

وی با اشاره به شوک ناشی از سقوط بالگرد حامل شهید آیت الله رییسی، شهید جمهور، گفت: بعد از این حادثه، گزینه های مورد نظر برای ریاست جمهوری مشخص شد و انتخابات دوره چهاردهم در پیش رو قرار دارد.

قادری با بیان اینکه سمت و سوی نامزدهای انتخابی به سمت برنامه هفتم توسعه است، افزود: در دولت سیزدهم هماهنگی بسیار خوبی بین مجلس و دولت برقرار بود و برنامه ها بر مبنای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و در چهارچوب قانون جرا می


برچسب ها: نماینده شیراز و زرقان - مجلس شورای اسلامی - رییس جمهور آینده - رییس جمهور - نماینده شیراز - قوانین - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در چارچوب قوانین حرکت کند

رییس جمهور در چارچوب قوانین حرکت کند