مطالب مرتبط:
انصراف زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری حتمی شد
عکس/ زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد
زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد
زاکانی از ادامه رقابت انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد
علیرضا زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 12:102024-06-27سياسي

بیانیه زاکانی درباره دلایل انصراف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری


علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار بیانیه ای درباره علت انصرافش از ادامه رقابت های انتخاباتی، توضیحاتی ارائه کرد.

- علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار بیانیه ای درباره علت انصرافش از ادامه رقابت های انتخاباتی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه انصراف علیرضا زاکانی از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی آمده است: مردم عزیز ایران! اینک که به لحظه سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نزدیک می شویم با تمام وجودم که سرشار از عشق و محبت و خاکساری نسبت به شماست، نکاتی را محضر شما عرض می کنم: همانطورکه دیروز در اجتماع عظیم و صمیمی جمعی از شما در میدان امام حسین (ع) اعلام کردم و بارها نیز گفته بودم اگر خود را اصلح نمی دانستم حرام بود بیایم و بمانم؛ تا آخرین ساعات و لحظات قانونی، برای اعلام مواضع، کارنامه و سوابق و نیز برنامه های خود برای گره گشایی از زندگی مردم و پیشرفت کشور تلاش ومجاهدت نمودم.

در زمان ورود به صحنه انتخابات و تا قبل از موعد رای گیری، صلاحیت سه وجهی است: دانایی، توانایی و سلامت و هرچه به لحظه انتخاب شما مردم عزیز نزدیک می شویم شاخص مهم دیگری کامل تر شده، اضافه می شود که همانا امکان رای آوری است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - علیرضا زاکانی - کاندیدای انتخابات - انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه زاکانی درباره دلایل انصراف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه زاکانی درباره دلایل انصراف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری