مطالب مرتبط:
در زلزله کاشمر چند واحد مسکونی آسیب دید؟
در زلزله کاشمر چند واحد مسکونی آسیب دید؟
900 واحد مسکونی در زلزله کاشمر آسیب دیده است
900 واحد مسکونی در زلزله کاشمر آسیب دیده است
زلزله کاشمر؛ هشدارهایی که نادیده گرفته شد/ گفته بودند 80 درصد بافت فرسوده در خطر زلزله قرار دارد (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 10:102024-06-21اقتصادي

برآورد خسارت زلزله کاشمر به منازل مسکونی


900 واحد مسکونی که تقریبا همه آنها در روستاها واقع شده است در اثر زلزله سه شنبه گذشته کاشمر دچار خسارت کلی یا جزیی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الله شریعتمداری روز جمعه گفت: مطابق ارزیابی های اولیه 300 واحد مسکونی به صورت کلی آسیب دیده است و باید این واحدها به طور کامل تخریب شده و دوباره ساخته شود و حدود 600 واحد مسکونی نیز به بازسازی نیاز دارد.

وی به فعالیت 20 تیم ارزیاب برای تعیین میزان دقیق خسارت ها در شهرستان اشاره و اضافه کرد: 6 هزار ظرفیت اسکان اضطراری در شهرستان و به خصوص در روستاهای آسیب دیده ایجاد شده که البته شب گذشته تقریبا 30 درصد این میزان استفاده شده است.

فرماندار کاشمر گفت: روستاهای زنده جان ، کسرینه ، محمدیه ، سرحوضک و حاجی آباد بیشترین خسارت را دیده اند لذا توصیه کرده ایم مردم تا ایمن سازی مکان های آسیب دیده در چادرها اسکان یابند.

شریعتمداری افزود: از دیشب مقرر شده است آستان قدس رضوی هزار و 200 وعده غذایی در شهرستان کاشمر طبخ کرده و در مناطق زلزله زده توزیع کند.

وی اظهار کرد: بر اثر زلزله پنج ریشتری روز سه شنبه چهار نفر فوت کردند و 115 نفر نیز مصدوم شده اند که 15 نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و از این تعداد سه نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که نسبت به دیروز وضعیت پایداری پیدا کرده اند.


برچسب ها: واحد مسکونی - آسیب دیده - مسکونی - روستاها - خسارت - روستاهای - واحد
آخرین اخبار سرویس:

برآورد خسارت زلزله کاشمر به منازل مسکونی

برآورد خسارت زلزله کاشمر به منازل مسکونی