مطالب مرتبط:
قاضی زاده هاشمی: هر کسی فکر می کند با مذاکره می تواند رویکرد آمریکا را نسبت به ایران تغییر بدهد متوهم است
مقام بهداشتی ایالات متحده: خشونت مسلحانه در آمریکا، بحران سلامت عمومی است
شهید رییسی ثابت کرد راه پیشرفت از آمریکا نمی گذرد
بلایی که گرما بر سر مجسمه معروف آمریکا آورد/ عکس
غول نفتی چین توسط آمریکا جریمه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 19:252024-06-26سياسي

امپراطوری آمریکا دچار زلزله شده و هندسه قدرت تغییر کرده است


رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش جهاد تبیین گفت: نقطه عطف یا شروع یک عصر جدید در ابتدا شاید قدری که انتظار می رود به چشم نیاید، اما قدرت قوی لازم است که این تحول را درک کند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش جهاد تبیین گفت: نقطه عطف یا شروع یک عصر جدید در ابتدا شاید قدری که انتظار می رود به چشم نیاید، اما قدرت قوی لازم است که این تحول را درک کند.

سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش جهاد تبیین در محل دهکده مقاومت این شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خدمت اظهار کرد: نقطه عطف یا شروع یک عصر جدید در ابتدا شاید قدری که انتظار می رود به چشم نیاید، اما قدرت قوی لازم است که این تحول را درک کند وی خاطرنشان کرد: همچنان که تحولات اسلام اکنون و بعد از 1400 سال همچنان در جریان و پیش رونده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی را به عنوان احیای مجدد اسلام ترجمه کردند، افزود: غرب با این تفکر که بشر بدون هدایت الهی به صلح و آرامس می رسند، تلاش کرد افکار عمومی را در دست گیرد که حاصلش امروز چیزی جز قتل عام های گسترده نیست سردار سلیمانی، عصاره تمدن غرب را وحشی گری ها و جنایت های رژیم صهیونیستی خواند و افزود: انقلاب اسلامی اما به عنوان یک نقطه عطف تحولات بشری را در سطح جهان آغاز کرد.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - سازمان بسیج مستضعفین - رییس سازمان بسیج - رییس سازمان - سازمان بسیج - مستضعفین - نقطه عطف
آخرین اخبار سرویس:

امپراطوری آمریکا دچار زلزله شده و هندسه قدرت تغییر کرده است

امپراطوری آمریکا دچار زلزله شده و هندسه قدرت تغییر کرده است