مطالب مرتبط:
مشروح کامل سومین مناظره انتخابات / پزشکیان به زاکانی: تا آخر می مونی دیگه!؟ / زاکانی: حتما. می مانم و اجازه نمی دهم شما رییس جمهور شوید / پزشکیان: پس یا جای خدا نشستی یا مردم! /  قالیباف: با فیلترینگ مخالفم / پزشکیان: در خیابان ها، برخورد هایی با زنان می شود، وقتی هم اعتراض می کنیم، بر
شرط رییس جمهور شدن پزشکیان اعلام شد!
ضعیف ترین و ناکارآمدترین رییس جمهور ایران چه کسی بود؟
حفظ استقلال فرهنگی از وظایف رییس جمهور
مهمترین خواسته های مردم سیستان از رییس جمهور آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 09:502024-06-22سياسي

زنان از رییس جمهور چه می خواهند؟


براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395، مردان 51 درصد و زنان 49 درصد جمعیت ایران را تشکیل می دهند که این نشان می دهد زنان به عنوان نیمی از جامعه ایران و افرادی انسان ساز، - ایسنا/همدان براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395، مردان 51 درصد و زنان 49 درصد جمعیت ایران را تشکیل می دهند که این نشان می دهد زنان به عنوان نیمی از جامعه ایران و افرادی انسان ساز، نقش مهمی در بزنگاه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارند.

تدوین قوانین مدون برای برنامه فرهنگی و بهبود زندگی زنان خانه دار، اجرای کامل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، تشکیل وزارت امور زن و خانواده و بازگرداندن جایگاه حقیقی زن مسلمان در جامعه از جمله انتظارات عده ای از بانوان جامعه از نهمین رییس جمهوری است که تا کمتر از یک هفته دیگر با رای مردم به پاستور راه پیدا می کند.

طبق بیانات مقام معظم رهبری، زنان پشتیبان و پیشران جامعه در مسائل مهم کشور هستند و در طول تاریخ همواره منشا تحول و حماسه ساز بودند.

زنان به عنوان یک کنشگر در خانواده تأثیرگذار و در عرصه انتخابات حضور پررنگ و فعالی دارند.

علاوه بر نقش زنان در افزایش مشارکت و حضور در انتخابات، امروز زنان مطالبات جدی از رییس جمهور دارند و در ارائه برنامه ها و اهداف نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دنبال


برچسب ها: زنان - جامعه - جمعیت ایران - ایران - رییس جمهور - درصد - تشکیل
آخرین اخبار سرویس:

زنان از رییس جمهور چه می خواهند؟

زنان از رییس جمهور چه می خواهند؟