مطالب مرتبط:
برج پرچم در مشهد به مناسبت عید غدیر افتتاح شد
افتتاح برج پرچم در مشهد به مناسبت عید غدیر
افتتاح برج پرچم در مشهد به مناسبت عید غدیرخم
وزش باد شدید و بارش های رگباری اصفهان را فرا می گیرد
گردهمایی هیئت ها و فعالان فرهنگی مذهبی اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 13:352024-06-24سياسي

برج فناوری اصفهان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در آیین افتتاح برج فناوری اصفهان در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: - از کیت تشخیص پارگی غشا جنینی و همچنین برج فناوری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در آیین افتتاح برج فناوری اصفهان در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: امروز شاهد بهره برداری از برجی هستیم که در آن کارگاه های کوچک کاربردی که هنوز تجاری سازی نشده اند، مورد توجه قرار بگیرند و برای آن ها برنامه ریزی شود که در گام اول هفت کارگاه کوچک در این برج آغاز به کار می کنند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی همچنین با بیان اینکه اصفهان، استان بزرگ کشور به لحاظ فعالیت های علمی و فناوری است، گفت: امروز هفتمین برنامه برش استانی منابع مالی و همچنین برنامه های حوزه اقتصاد دانش بنیان را در اصفهان اجرایی کردیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها تا پایان 1405 در حوزه اقتصاد دانش بنیان و زیرساخت های آن در استان افزود: اعتبار استان در حوزه توسعه شرکت های دانش بنیان تا پایان امسال حدود هزار میلیارد تومان و تا سال 1405 نیز هزار و 500 میلیارد تومان پیش بینی شده است.


برچسب ها: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان - فناوری - اصفهان - برج فناوری - شهرک علمی تحقیقاتی - اقتصاد دانش بنیان - شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

برج فناوری اصفهان افتتاح شد

برج فناوری اصفهان افتتاح شد