مطالب مرتبط:
پزشکیان: دروغ نخواهم گفت/ رییس جمهوری پاسخگو خواهم بود/ نمی پذیرم برای کسب رای وعده های غیر کارشناسی و پوچ دهم/ عامل تورم و گرانی گوشت و نان و مسکن چه کسی است؟حتما آمریکا بوده؟/ آقایان جلیلی و قالیباف عضو شورای امنیت ملی بودند و دستور قطع اینترنت از آنجا آمد
بیانیه حمایت احزاب جبهه انقلاب از قالیباف
بیانیه حمایت احزاب جبهه انقلاب از قالیباف
فشارها به قالیباف و جلیلی برای ائتلاف بالا گرفت /سریعتر به اجماع برسید /توصیه بزرگان وحدت است
محمود کریمی از قالیباف حمایت کرد، منصور ارضی از سعید جلیلی + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 07:152024-06-26سياسي

حمایت شورای وحدت استان سمنان از قالیباف و جلیلی/ لزوم انتخاب رییس جمهوری در تراز انقلاب


شورای وحدت با احترام به همه نامزدهای جریان انقلاب، دکتر محمدباقر قالیباف و دکتر سعید جلیلی را به عنوان نامزدهای اصلح مورد اعتماد و حمایت به مردم انقلابی و ولایی استان معرفی می کند.

- ایسنا/سمنان رییس شورای وحدت استان سمنان گفت: شورای وحدت با احترام به همه نامزدهای جریان انقلاب، دکتر محمدباقر قالیباف و دکتر سعید جلیلی را به عنوان نامزدهای اصلح مورد اعتماد و حمایت به مردم انقلابی و ولایی استان معرفی می کند.

  حجت الاسلام والمسلمین حسین علی قدرتی شامگاه سه شنبه 5 تیر با اعلام موضع رسمی شورای وحدت استان سمنان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که همزمان با عید سعید غدیر در مسجد سیدالشهدای سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مردم باید با بصیرت، هوشیاری و توجه به منویات مقام معظم رهبری، کاندیدای اصلح را برای کرسی ریاست قوه مجریه انتخاب کنند چرا که این انتخاب ادامه مسیر سیدالشهدای خدمت را در بر خواهد داشت.

وی به اهمیت عید غدیر پرداخت و افزود: باید غدیر را تحلیل و تبیین کنیم و آنچه امروز مهم است این است که مردم به خوبی با فلسفه غدیر آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی شرح حال امیرالمومنین می بینیم حضرت می گوید مانند کسی که استخوانی در گلویش گیر کرده باشد 25 سال سکوت کردم، تصریح کرد: بنابراین همه باید مصلحت را بدانند و کسی نبا


برچسب ها: شورای وحدت - استان سمنان - محمدباقر قالیباف - انقلاب - سمنان - استان - شورای
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شورای وحدت استان سمنان از قالیباف و جلیلی/ لزوم انتخاب رییس جمهوری در تراز انقلاب

حمایت شورای وحدت استان سمنان از قالیباف و جلیلی/ لزوم انتخاب رییس جمهوری در تراز انقلاب