مطالب مرتبط:
برپایی 700 جشن مردمی عید غدیر در نقاط مختلف فارس
جشن ده کیلومتری غدیر در 140 شهر ایران / برپایی کشتی اسباب بازی برای کودکان غزه
برپایی مواکب پذیرایی در جشن بزرگ غدیر به میزبانی نوجوانان
برپایی موکب های پذیرایی در جشن بزرگ غدیر به میزبانی نوجوانان تهرانی
همدان؛ آماده برپایی جشن 10 کیلومتری عید غدیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 12:552024-06-23سياسي

برپایی جشن های غدیر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی جشن های غدیر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی جشن های غدیر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جشن های ولایت علوی، اکمال دین نبوی به مناسبت عید غدیر خم در آستان مبارک 31 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

میرزایی افزود: برپایی جشن های عید تا عید در امامزادگان و بقاع متبرکه استان از عید قربان شروع شده و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت و اوج برپایی این جشن ها در روز عید غدیر خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برپایی محافل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآنی، مدیحه سرایی و شعرخوانی با موضوع ولایت را از جمله برنامه های پیش بینی شده در بقاع متبرکه عنوان کرد و افزود: قرائت خطبه غدیر، تقدیر از سادات خادم بقاع متبرکه، اجرای مراسم عهد اخوت و برادری در آستان مقدس امامزادگان، قرائت میثاق نامه در عید غدیر و پذیرایی از میهمانان از محل موقوفات و کمک های مردمی از دیگر برنامه هایی است که عید غدیر در بقاع متبرکه برگزار می شود.


برچسب ها: امامزادگان و بقاع متبرکه - اداره کل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - بقاع متبرکه - استان کرمانشاه - امامزادگان - کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن های غدیر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه

برپایی جشن های غدیر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه