مطالب مرتبط:
انتخابات فرصت بی بدیل برای تعیین سرنوشت کشور به دست مردم است
انتخابات ترسیم کننده سرنوشت آینده کشور است
شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور تاثیرگذار است
حجت الاسلام قریشی :شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور تاثیرگذار است
سید حسن خمینی: انتخابات یکی از مظاهر بزرگ مردم سالاری است/ همه نسبت به سرنوشت خودشان حساس باشند و واقعا انتخابات را جدی بگیرند/ انتخاب یک رییس جمهور با رأی بالا برای حل مشکلات کشور بسیار مهم است/ دولت چهاردهم به درد مردم برسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 12:102024-06-28سياسي

انتخابات عرصه تعیین سرنوشت کشور است


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم و اهمیت شرکت در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور حق و تکلیف هر ایرانی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم و اهمیت شرکت در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور حق و تکلیف هر ایرانی است.

تراب محمدی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی برای تعیین سرنوشت مردم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان شرقی با مراجعه به صندوق های رای می توانند برای سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.

محمدی بیان کرد: انتخابات مظهر جمهوریت و رکن رکین نظام جمهوری اسلامی ایران است، امروزه آحاد مردم کشور ما با احساس تکلیف و وظیفه به صورت باشکوه پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی سه هزار 163 شعبه ی صندوق اخذ رای دارد، بیان کرد: حدود 50 هزار نفر در این شعبات در حال اخذ رای از مردم استان هستند و پیش بینی می شود که مشارکت قوی در آذربایجان شرقی صورت گیرد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: امروز هر رای برای تایید نظام جمهوری اسلامی است، مردم در اول وقت رای خود را در صندوقها بیندازند و عمل به این تکلیف را به وقت پایانی موکول نکنند.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - شرکت در انتخابات - انتخابات - استانداری آذربایجان شرقی - آذربایجان - نظام جمهوری اسلامی - سرنوشت
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات عرصه تعیین سرنوشت کشور است

انتخابات عرصه تعیین سرنوشت کشور است