مطالب مرتبط:
دیدار استاندار و اعضای شورای تامین با رییس کل دادگستری استان البرز و تبریک هفته قوه قضاییه
رییس کل دادگستری : روند اجرایی انتخابات البرز تحت رصد نظارتی است
فرماندار: آرای مردم میرآباد در 44 شعبه اخذ می شود
دعوت استاندار البرز از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری
جمهوری اسلامی همیشه امانت دار آرای مردم بوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 10:152024-06-28سياسي

رییس کل دادگستری البرز: تدابیر لازم برای صیانت از آرای مردم اندیشیده شده است


رییس کل دادگستری استان البرز با حضور در شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج، رای خود را به صندوق انداخت.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز با حضور در شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین دقایق شروع به اخذ رای گیری در شعب، حسین فاضلی هریکندی با حضور در شعبه مستقر در مسجد جامع رجایی شهر کرج رای خود را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

رییس کل دادگستری استان البرز در حاشیه شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به همراه خانواده خود حاضر شده بود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت، ابراز امیدواری کرد: رییس جمهور منتخب، ادامه دهنده سلوک و منش شهید جمهور آیت الله رییسی و بر اساس معیارهای تعیین شده رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با اشاره به شور و مشارکت شکل گرفته در بین مردم اضافه کرد: ارزیابی ها نشان می دهد مشارکت در این دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز نسبت به دوره قبل افزایش خواهد داشت.

انتخاباتی بدون وقوع جرم در استان البرز فاضلی هریکندی با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه، رصد دقیق و ورود به موقع مراجع ق


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان البرز - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری البرز: تدابیر لازم برای صیانت از آرای مردم اندیشیده شده است

رییس کل دادگستری البرز: تدابیر لازم برای صیانت از آرای مردم اندیشیده شده است