مطالب مرتبط:
دومین کنگره جهانی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد
دومین کنگره جهانی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در حرم امام رضا(ع) آغاز به کار کرد (9 تیر 1403)
مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل بیت (ع) است | آغاز رسمی دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم مطهر رضوی
دومین کنگره جهانی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در حرم امام رضا (ع) آغاز به کار کرد (9 تیر 1403) | تألیف 57 عنوان کتاب به محوریت سیره شهدای مقاومت
تولیت آستان قدس رضوی: مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل بیت (ع) است | آغاز رسمی دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام رضا (ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 16:052024-06-29بين الملل

مقاومت مردمی و هویت های بومی نقش بسیار مهمی در ایجاد نظم نوین جهانی دارند


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ هفتم تیر ماه، تهران میزبان نشست «نقش هویت های بومی و مقاومت مردمی در ایجاد نظم نوین جهانی» با حضور اندیشمندان ایرانی و بین المللی بود.

- خاویر کوزو عضو سابق پارلمان اروپا در این نشست گفت: عملیات تسلیحاتی ترکیبی که مقاومت فلسطین در 7 اکتبر انجام داد توافق نامه های عادی سازی ابراهیم را به خاک سپرد .

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ هفتم تیر ماه، تهران میزبان نشست نقش هویت های بومی و مقاومت مردمی در ایجاد نظم نوین جهانی با حضور اندیشمندان ایرانی و بین المللی بود.

محورهای این نشست سه ساعته که به همت مرکز مطالعات صبح برگزار گردید، نقش مقاومت های مردمی در تغییر هندسه جهانی، جایگاه شانگهای و بریکس در نظم نظم نوین، اقدامات شهیدان آیت الله رییسی و دکتر امیرعبداللهیان در تحقق نظم نوین جهانی والخ تعیین شده بود که هر یک از سخنران به بیان نظرات خودشان پیرامون آن پرداختند.

جمهوری اسلامی ایران یک نهال بود که امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است علاءالدین بروجردی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در همایش نقش هویت های بومی و مقاومت مردمی در ایجاد نظم نوین جهانی به سخنرانی پرداخت.

وی در این همایش به بررسی تاریخچه و تاثیرات مقاومت اسلامی بر معادلات قدرت در منطقه و جهان پرداخت و نقش جمهوری اسلامی ایران در ا


برچسب ها: نظم نوین جهانی - بین الملل - مقاومت - جهانی - نوین - مردمی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردمی و هویت های بومی نقش بسیار مهمی در ایجاد نظم نوین جهانی دارند

مقاومت مردمی و هویت های بومی نقش بسیار مهمی در ایجاد نظم نوین جهانی دارند