مطالب مرتبط:
تصاویر دلخراش از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه
تخریب رژیم صهیونیستی در غزه؛ 5 برابر بمب های اتمی هیروشیما
حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
تاکید حماس بر اهمیت تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی
عملیات جدید یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 11:552024-06-26بين الملل

غزه در حال رسوا کردن رژیم صهیونیستی است


مردم غزه مانند امام حسین(ع) جان و مالشان را به عرصه مقاومت آوردند و همان گونه که کربلا موجب رسوایی یزید و امویان در طول تاریخ شد، - ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مردم غزه مانند امام حسین(ع) جان و مالشان را به عرصه مقاومت آوردند و همان گونه که کربلا موجب رسوایی یزید و امویان در طول تاریخ شد، غزه هم در حال رسوا کردن رژیم صهیونیستی است.

عبدالله حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: غزه یکی از مصادیقی است که موجب رسوایی و کشف ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی شد؛ جمهوری اسلامی ایران، سال های سال به باطل بودن رژیم صهیونیستی نظر داشت و جبهه مقاومت را علیه این رژیم تشکیل داد.

وی افزود: این رژیم امروز با کودک کشی و جنایات خود در غزه نشان داد خوی ددمنشی دارد و هیچ قاونی را رعایت نمی کند و تنها اهداف پوچ و پوشالی اش برایش اهمیت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شاید غزه مصادق گروه کوچکی باشد اما به جهان نشان داد که مقاومت اثربخش است و می تواند در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان غربی آن و آمریکای جنایتکار بایستد.

مردم غزه مانند امام حسین(ع) جان و مالشان را به عرصه مقاومت آوردند و همان گونه که کربلا موجب رسوایی یزید و امویان در طول تاریخ شد، غزه هم در حال رسوا کردن رژیم صهیونیس


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - رژیم - جنایات رژیم صهیونیستی - آموزش و پرورش خوزستان - مدیرکل آموزش و پرورش - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

غزه در حال رسوا کردن رژیم صهیونیستی است

غزه در حال رسوا کردن رژیم صهیونیستی است