مطالب مرتبط:
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، وحدت و امنیت ملی کشور را افزایش می دهد
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحدت و امنیت ملی کشور را افزایش می دهد
پزشکیان عامل اصلی افزایش مشارکت در انتخابات خواهد بود/ بسیاری از اصولگرایان هم به پزشکیان رای می دهند
بسیجیان برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند
میزگرد ایرنا/رسانه ها نقش اول ارتقای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 15:402024-06-23سياسي

رسانه ها برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های استان در جهت افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های استان در جهت افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

امین درخشان روز یکشنبه سوم تیرماه 1403 در جمع رسانه ها افزود: رسانه ها با رعایت اصل بی طرفی، به انتخابات پیش رو توجه داشته باشند در زمینه های مختلف فعالیت کنند.

وی اظهارکرد: عملکرد رسانه های استان کهگیلویه وبویراحمد در انتخابات قابل تقدیر است و با وجود کمبودها و مشکلاتی که دارند اما در این زمینه کم نگذاشتند و تلاش و زحمات زیادی کشیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شور انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال عملکرد مطلوب رسانه ها بود که این استان توانست رتبه اول مشارکت در بین استانهای کشور را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درخشان تصریح کرد: امیدواریم که با تلاش رسانه های استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد مشارکت بالای استان در بین استانهای کشور باشیم و همچون گذشته رتبه اول مشارکت را کسب کنیم.


برچسب ها: استان کهگیلویه و بویراحمد - کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - استان کهگیلویه - انتخابات - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند

رسانه ها برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند