مطالب مرتبط:
عرضه تولیدات فرهنگی در ایام پیاده روی اربعین حسینی
9 درخت کهنسال فارس ثبت ملی شدند
ثابت اقلیدی: 9 درخت کهنسال فارس ثبت ملی شدند
شروط بانک مرکزی برای صدور دسته چک و ثبت محل سکونت متقاضیان از چه زمانی آغاز می شود؟
آغاز ثبت نام دهمی ها از 18 تیر/ جمعیت هنرستانی های فارس باید به 102 هزار نفر برسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 09:252024-06-30اجتماعي

ثبت نام متقاضیان پروانه موکب داری اربعین حسینی در فارس


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس از ثبت نام متقاضیان صدور پروانه موکب داری اربعین حسینی در استان فارس در سامانه موکب داران اربعین حسینی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس از ثبت نام متقاضیان صدور پروانه موکب داری اربعین حسینی در استان فارس در سامانه موکب داران اربعین حسینی خبر داد.

اسکندر قاسمی امروز، 10 تیرماه در نشست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) توفیقی بزرگ از خدای منان است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: موکب داری در راه امام حسین (ع) یک افتخار است و این افتخار باید در تمامی مراحل زندگی همه کسانی که در این راه پر خیر و برکت قدم بر می دارند، به عنوان یک سرلوحه در همه امور قرار گیرد.

وی به اشاره به خدمات صورت گرفته توسط مواکب اربعین حسینی استان در مراسم راهپیمایی سال گذشته در عتبات عالیات، گفت: در سال 1402 تعداد 105 موکب از فارس به خدمت رسانی به زوار مشغول بودند و با تلاش های صورت گرفته در مواکب اربعینی فارس سطح مطلوبی از خدمت رسانی به زوار خصوصا در تامین آب شرب و فضای استراحت زائران فراهم شد.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان فارس ادامه داد: از این تعداد 8 موکب در استان فارس و 8


برچسب ها: اربعین حسینی - توسعه و بازسازی عتبات - بازسازی عتبات عالیات - استان فارس - بازسازی عتبات - اربعین - عتبات عالیات
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام متقاضیان پروانه موکب داری اربعین حسینی در فارس

ثبت نام متقاضیان پروانه موکب داری اربعین حسینی در فارس