مطالب مرتبط:
پناهیان: قالیباف بهترین گزینه برای ادامه راه شهید رییسی است
جزییات مراسم چهلم شهید رییسی و سایر شهدای خدمت
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رییسی، شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر در قم
معاون استاندار گلستان: شهید رییسی در خدمت به مردم اهتمام جدی داشت
اجر مضاعف برای شهید رییسی با خدمت به کردستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 13:302024-06-27سياسي

شهید رییسی بهترین وجه خدمت رسانی را به تصویر کشاند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت الله رییسی نشان داد با اعتقاد و مبانی دینی و اخلاق اسلامی می شود بهترین وجه خدمت رسانی را به تصویر کشاند.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت الله رییسی نشان داد با اعتقاد و مبانی دینی و اخلاق اسلامی می شود بهترین وجه خدمت رسانی را به تصویر کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر امروز هفتم تیرماه در مراسم رونمایی از سردیس شهید آیت الله رییسی در میدان شورای کرمان اظهار کرد: این اقدام به پاس خدمات فرزند امام و رهبری انجام شد که در جایگاه ریاست جمهوری عمر خود را وقف مردم و خدمت کرد.

وی بیان کرد: این جریان به واسطه انسان های شیفته عدالت و ایثار در کشور ما و کشورهای اسلامی که اعتقادات دینی دارند باید همیشه به عنوان یک جریان قوی و مستمر وجود داشته باشد.

امام جمعه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت و شهید سلیمانی سمبل این مقاومت و ایثار است، گفت: مردم این استان، فرزندانی بامعرفت و شرف و شخصیت های برجسته تربیت کردند و در شناخت شخصیت های فدایی ملت پیشتاز هستند.

وی ضمن قدردانی از شهردار و شورای شهر کرمان برای ساخت و نصب سردیس رییس جمهور شهید اظهار کرد: این سردیس در مناسب ترین نقطه شهر کرمان جانمایی شده که


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله رییسی - نماینده ولی فقیه - خدمت رسانی - امام جمعه کرمان - امام جمعه - اخلاق اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

شهید رییسی بهترین وجه خدمت رسانی را به تصویر کشاند

شهید رییسی بهترین وجه خدمت رسانی را به تصویر کشاند