مطالب مرتبط:
نیازمند بازنگری برخی قوانین ایثارگران هستیم
خبر خوش درباره تبدیل وضعیت ایثارگران
سخنگوی حزب مجمع ایثارگران: این انتخابات نیاز به دو قطبی شدن دارد/ حلقه مشاوران پزشکیان باید بدون هیچ گونه محافظه کاری در مناظرات این دو قطبی را طرح کنند
944 طرح خدماتی برای ایثارگران البرز در دولت سیزدهم تدوین شد
ولایتمدار: ایثارگران از نامزدهای جبهه انقلاب انتظار اجماع دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 15:002024-06-23سياسي

نیازمند بازنگری برخی قوانین ایثارگران هستیم


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بر ضرورت بازنگری برخی قوانین مثل سن تعیین شده برای دریافت حق پرستاری خانواده های ایثارگران و همچنین ضوابط سختگیرانه کمیسیون پزشکی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بر ضرورت بازنگری برخی قوانین مثل سن تعیین شده برای دریافت حق پرستاری خانواده های ایثارگران و همچنین ضوابط سختگیرانه کمیسیون پزشکی تاکید کرد.

سردار ابراهیم بیانی امروز 3 تیر ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز بهبود خدمات بهداشتی و درمانی را از مهم ترین مطالبات خانواده شهدا دانست و افزود: سن تعیین شده برای دریافت حق پرستاری خانواده های ایثارگران نیازمند بازنگری است.

وی افزود: در حال حاضر این سن 85 سال است، در صورتی که بسیاری از همسران شهدا به سن 75 سالگی که می رسند، با مشکلات متعددی مواجه می شوند.

بیانی همچنین بر ضرورت بازنگری در برخی ضوابط سختگیرانه کمیسیون پزشکی تأکید و آن را از مطالبات ایثارگران عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال آسیبی که اصابت تیر یا قطع یک پا به پای دیگر می زند، در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس دیگر خواست ایثارگران را تسهیلگری در مجوز واردات دارو و برخی از تجهیزات پزشکی عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال نیازمند کمک به واردات برخی از کیسه ها و


برچسب ها: ایثارگران - بنیاد شهید و امور ایثارگران - بازنگری - حق پرستاری - خانواده - کمیسیون پزشکی - پرستاری
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند بازنگری برخی قوانین ایثارگران هستیم

نیازمند بازنگری برخی قوانین ایثارگران هستیم