مطالب مرتبط:
قربانیان گرما در حج امسال از هزار نفر گذشت
آخرین آمار فوتی های حج امسال اعلام شد
تعداد جان باختگان گرمای حج امسال از 900 نفر گذشت
آخرین آمار فوتی های حج امسال اعلام شد
آخرین آمار فوتی های حج امسال اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 13:452024-06-21اقتصادي

امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست


مدیر جهاد کشاورزی تربت جام با بیان اینکه امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست، گفت: علیرغم اینکه تا 31 خرداد سال گذشته 26 هزار تن گندم در تربت جام خریداری شده بود، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی تربت جام با بیان اینکه امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست، گفت: علیرغم اینکه تا 31 خرداد سال گذشته 26 هزار تن گندم در تربت جام خریداری شده بود، اما امسال این آمار با 22 درصد رشد به 34 هزار تن رسید.

باقر خدادادی در گفت و گو با ایسنا با تشریح آخرین وضعیت برداشت و خرید گندم در شهرستان گفت: بررسی وضعیت برداشت گندم نشان می دهد امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست و میزان خرید تضمینی این محصول استراتژیک در این خطه زرخیز به 50 هزار تن خواهد رسید.

وی وضعیت شهرستان در خرید و تحویل گندم را بسیار مطلوب دانست و یادآور شد: تدابیر لازم اتخاذ شده تا کشاورزان بدون دردسر و در اسرع وقت محصول تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل دهند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام متذکر شد: چالش خاص کشاورزان گندم کار در حال حاضر پرداخت به موقع بهای گندم توسط دولت است و امیدوارم به زودی مطالبات کشاورزان نیز پرداخت شود.

خدادادی با بیان اینکه در موضوع خرید تضمینی گندم به صورت شبانه روزی پای کار هستیم، افزود: اقدامات لازم برای تسریع در تحویل و خرید گندم انجام شده و تاک


برچسب ها: خودکفایی گندم - گندم - خودکفایی - تربت جام - امسال - انتظار - جهاد کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست

امسال خودکفایی گندم دور از انتظار نیست