مطالب مرتبط:
رأی دادن و انتخاب اصلح حجت شرعی است
مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو وظیفه مهم در انتخابات است
انتخاب اصلح از دیدگاه بوشهری ها
شاخصه های انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری
مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو موضوع مهم در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 20:252024-06-22سياسي

رأی دادن و انتخاب اصلح حجت شرعی است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رأی دادن و انتخاب اصلح یک حجت شرعی است، ما باید ببینیم چه کسی به دنبال عزت ایران اسلامی است و به دیگران باج نمی دهد.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رأی دادن و انتخاب اصلح یک حجت شرعی است، ما باید ببینیم چه کسی به دنبال عزت ایران اسلامی است و به دیگران باج نمی دهد.

سردار نعمت الله باقری در همایش جهاد تبیین و نهضت روشنگری در انتخابات که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در انتخابات با دو گفتمان مواجه هستیم، اظهار داشت: گفتمان اول امید مظلومان جهان شده و همه دشمنان از این گفتمان هراس دارند، گفتمانی که در آن رییس جمهور ما در سازمان ملل از محرومان، مردم فلسطین، محور مقاومت و شهید سلیمانی دفاع می کند.

وی تصریح کرد: آن ها می گویند اگر قرار است مشکلات حل شود باید نگاه ما به سمت غرب باشد اما دولت سیزدهم راهی را که به سمت غرب باز بود بست و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید؛ 18 بانک، کشتیرانی و بیمه در دوران برجام تحریم بودند در صورتی که دولت انقلابی و گفتمان انقلابی نشان داد اگر به دنبال عزت و ارزش های اسلامی هستیم پیرو فرامین امامین انقلاب می توانیم بدون برجام حرکت کنیم.


برچسب ها: انتخاب اصلح - انتخاب - لرستان - گفتمان - فرمانده سپاه - ایران اسلامی - عزت ایران
آخرین اخبار سرویس:

رأی دادن و انتخاب اصلح حجت شرعی است

رأی دادن و انتخاب اصلح حجت شرعی است