مطالب مرتبط:
آتش سوزی در مراتع اسدآباد مهار شد
جزییات آتش سوزی کارگاه کفش در چهاردانگه
آتش سوزی و تصادف مرگبار پژو و ایسوزو در محور قره آغاج – میانه
جزییات آتش سوزی کارگاه تولیدی در جنوب تهران
آتش سوزی در کارگاه کفش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 20:252024-07-01حوادث

نجات 10 تن از میان دود آتش سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ 3 آتش نشان مصدوم شدند


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 10 تن از ساکنان یک ساختمان تجاری - مسکونی در محله یافت آباد تهران خبر داد و گفت که در جریان این عملیات 3 آتش نشان نیز مصدوم شدند.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 10 تن از ساکنان یک ساختمان تجاری - مسکونی در محله یافت آباد تهران خبر داد و گفت که در جریان این عملیات 3 آتش نشان نیز مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان تجاری - مسکونی در ساعت 16:20 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه نردبام هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در یافت آباد شرقی، خیابان غلامی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه تجاری مسکونی بود که حریق در پارکینگ طبقه منفی یک آن رخ داده بود، گفت: آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از برقراری اولین تماس در محل حاضر شده و اقدامات خود برای اطفاء حریق ونجات افراد را آغاز کردند.

یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به کانون حریق در طبقه منفی یک اقدامات خود برای مهار و اطفاء حریق را آغاز کردند و گروهی دیگر نیز با مراجعه به طبقات اقدامات خود برای نجات را در دستورکار قرار دادند.


برچسب ها: آتش نشان - سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - ساختمان - مسکونی - سازمان آتش نشانی - یافت آباد
آخرین اخبار سرویس:

نجات 10 تن از میان دود آتش سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ 3 آتش نشان مصدوم شدند

نجات 10 تن از میان دود آتش سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ 3 آتش نشان مصدوم شدند