مطالب مرتبط:
زاکانی: مسیر انقلاب به بازسازی نیاز دارد
تفاهم نامه مرمت و بازسازی بازار تاریخی اراک منعقد می شود
بازسازی و نوسازی ساختمان با محصولات فلزی آرک متال
سحر دولتشاهی بالاخره سکوتش را شکست
شورای امنیت درباره بازسازی غزه تشکیل جلسه می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 12:102024-07-01اقتصادي

سکوی حفاری «سحر یک» برای بازسازی به ساحل رسید


سکوی حفاری «سحر یک» پس از 13 سال فعالیت بدون وقفه و حفاری 19 میدان نفتی و گازی مشترک به متراژ 50 هزار و 502 متر، برای بازسازی و تعمیرات اساسی به ساحل بندرعباس رسید.

- سکوی حفاری سحر یک پس از 13 سال فعالیت بدون وقفه و حفاری 19 میدان نفتی و گازی مشترک به متراژ 50 هزار و 502 متر، برای بازسازی و تعمیرات اساسی به ساحل بندرعباس رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت حفاری شمال، علیرضا سلمان زاده، مدیرعامل این شرکت گفت: سکوی حفاری سحر یک پس از بازسازی و تعمیرات اساسی، فعالیت خود را به منظور حفاری و تکمیل چاه های نفتی و گازی کشور آغاز خواهد کرد.

وی فرایند بازسازی سکوی سحر یک را 60 روزه اعلام کرد و افزود: این عملیات در دو بُعد بازسازی سازه و تعمیرات اساسی تجهیزات انجام می شود.

مدیرعامل شرکت حفاری شمال با اشاره به ویژگی های عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی سکوی حفاری سحر یک افزود: این عملیات در حوضچه خشک انجام شده و فرایندی تمام ایرانی است که در کشور با اتکا به توان مهندسان، متخصصان و تجهیزات داخلی انجام می شود.

سلمان زاده بیان کرد: از دیگر ویژگی های این بازسازی، سرعت آن است، زیرا این فرایند به طور ماه ها به طول می انجامد، اما با برنامه ریزی دقیق انجام شده، بازسازی اساسی سکوی حفاری سحر یک طی 60 روز انجام می شود.


برچسب ها: تعمیرات اساسی - حفاری - بازسازی - تعمیرات - اساسی - ساحل بندرعباس - میدان نفتی
آخرین اخبار سرویس:

سکوی حفاری «سحر یک» برای بازسازی به ساحل رسید

سکوی حفاری «سحر یک» برای بازسازی به ساحل رسید