مطالب مرتبط:
بازگشت حجاج ایرانی آغاز شد
اعلام برنامه بازگشت حجاج+جزییات
بازگشت حجاج به کشور آغاز شد
آغاز بازگشت حجاج به کشور
بازگشت نخستین گروه حجاج خراسان جنوبی از پنجم تیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 13:002024-06-22اجتماعي

زمان و نحوه بازگشت حجاج کردستانی مشخص شد


مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: کاروان های حج تمتع امسال استان کردستان از سوم تا هفتم تیرماه از مکه خارج و به مدینه مشرف خواهند شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: کاروان های حج تمتع امسال استان کردستان از سوم تا هفتم تیرماه از مکه خارج و به مدینه مشرف خواهند شد.

کاوه شیرزادی، در گفت وگو با ایسنا گفت: امسال در قالب 10 کاروان تشیع و تسنن یک هزار و 145 نفر به سفر معنوی و سرزمین وحی مشرف شدند که از این تعداد 608 نفر بانو و 537 نفر آقا بوده اند.

وی با اشاره به اینکه کاروان های حج تمتع امسال استان کردستان از سوم تا هفتم تیرماه از مکه خارج و به مدینه مشرف خواهند شد، افزود: پروازهای برگشت زائران کردستانی از هشتم تا دوازدهم از مدینه به فرودگاه همدان انجام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان میانگین سنی زائران حج تمتع را 64 سال مطرح کرد و گفت: جوانترین زائر از استان کردستان 16 سال و مسن ترین زائر نیز 112 سال سن دارد که ان شاء الله پروازهای برگشت کاروان زائران کردستان از هشتم تا دوازدهم از مدینه به فرودگاه همدان انجام خواهد شد.

وی درباره وضعیت زائران کردستانی گفت: اعمال و مناسک حجاج با وجود گرمای هوای بی سابقه، بحمدالله به خوبی صورت گرفت اما سه نفر از زائران کاروان های کردستان فوت کردند و با هماهنگی خانواده هایشا


برچسب ها: استان کردستان - کردستان - استان - حج و زیارت - حج تمتع - کاروان - مدینه
آخرین اخبار سرویس:

زمان و نحوه بازگشت حجاج کردستانی مشخص شد

زمان و نحوه بازگشت حجاج کردستانی مشخص شد