مطالب مرتبط:
پزشکیان هم زاکانی را دست انداخت +ویدئو
نظرسنجی های دروغین مجازی انتخاباتی 4 نفر را به دردسر انداخت
سقوط آزاد قیمت گوشت| هرکیلو دام 310 هزارتومان شد!
آخرین وضعیت عرضه دام +جزییات
5 جاعل و کلاهبردار حرفه ای در دام پلیس افتادند + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 12:502024-06-22حوادث

گزارش دوستدار طبیعت؛ شکارچی غیرمجاز را به دام انداخت


پیروی گزارش های موثق یکی دوستداران طبیعت و متعاقباً اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزه در معیت عوامل پلیس اطلاعات و امنیت، - ایسنا/خراسان رضوی پیروی گزارش های موثق یکی دوستداران طبیعت و متعاقباً اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزه در معیت عوامل پلیس اطلاعات و امنیت، فردی که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به شکار و زنده گیری سه قطعه کبک وحشی کرده بود، دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شد.

حمید جوانبخت رییس اداره حفاظت محیط زیست فیروزه به ایسنا گفت: پیرو هماهنگی قضایی صورت گرفته و در بازرسی از منزل این فرد علاوه بر گونه های مکشوفه، تعدادی دام (تله)، تور و لوازم مربوط به زنده گیری حیات وحش کشف و ضبط شد.

وی همچنین اظهار کرد: مطابق بند (الف) و (ج) ماده 11 قانون شکار و صید (مصوب 1346/03/16 با اصلاحات بعدی) نامبرده به 91 روز تا 6 ماه حبس محکوم خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست فیروزه بیان کرد: متأسفانه به دلیل تعارضات و محدودیت هایی که وجود دارد تاکنون نتوانسته ایم یکی از مناطق چهارگانه و شکار ممنوع را در شهرستان فیروزه به ثبت برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه شکار و صید فاقد مجوز برخورد قانونی قاطع را در پی خواهد داشت، اذعان کرد: در ارتفاعات طاغنکوه شمالی و جنوبی پستاندارانی مانند ق


برچسب ها: حفاظت محیط زیست - یگان حفاظت محیط زیست - دوستداران طبیعت - شهرستان فیروزه - محیط زیست - رییس اداره حفاظت محیط زیست - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دوستدار طبیعت؛ شکارچی غیرمجاز را به دام انداخت

گزارش دوستدار طبیعت؛ شکارچی غیرمجاز را به دام انداخت