مطالب مرتبط:
اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس
اهدای عضو بیمار مرگ مغزی بجنوردی به دو بیمار زندگی دوباره بخشید
آموزش تهیه آیس لاته موزی + فیلم
نان شکلاتی یه صبحانه یا عصرانه ی دلچسب و پرانرژی! | طرز تهیه نان شکلاتی +ویدیو
طرز تهیه مرغ ترش گیلانی مجلسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 07:152024-07-01سياسي

تولیدات رسانه ای هنرمندانه برای ترغیب مردم به اهدای خون تهیه شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اهدای خون حیات بخش است، گفت: تولیدات رسانه ای هنرمندانه برای ترغیب بیشتر مردم به اهدای خون تهیه شود.

- کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اهدای خون حیات بخش است، گفت: تولیدات رسانه ای هنرمندانه برای ترغیب بیشتر مردم به اهدای خون تهیه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری ظهر یک شنبه در دیدار با رییس و معاونین سازمان انتقال خون کرمانشاه وظیفه این سازمان را مهم، حیاتی و سرنوشت ساز خواند و اظهار کرد: اهمیت اهدای خون را بیماری که در بیمارستان بستری و محتاج خون است و یا پزشکی که در حال درمان بیمار است و در صحنه حضور دارد، درک می کند.

وی با اشاره به آیه قرآن کریم که اگر کسی یک نفر را نجات دهد مثل این است که همه مردم را نجات داده است ، افزود: باید از روحیه جوانمردی که سرمایه خدادادی مردم کرمانشاه است برای انجام کارهای عام المنفعه و خدمت به مردم بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهت اهدای خون را بسیار ضروری و اثرگذار است.

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد: آنچه که امروز در جامعه به ویژه نسل جوان اثرگذار است، فضای مجازی و تبلیغات در آن است چراکه بخش


برچسب ها: اهدای خون - نماینده ولی فقیه در استان - تولیدات رسانه ای - امام جمعه کرمانشاه - کرمانشاه - نماینده ولی فقیه - اهدای
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات رسانه ای هنرمندانه برای ترغیب مردم به اهدای خون تهیه شود

تولیدات رسانه ای هنرمندانه برای ترغیب مردم به اهدای خون تهیه شود