مطالب مرتبط:
رییس جمهور منتخب باید به اهداف نظام پایبند و کارنامه اش روشن باشد
شفاف سازی ظریف درباره استقبال از «رییس جمهور پزشکیان» در 9 تیر
رییس جمهور منتخب باید ایران را از چالش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با قدرت بیرون ببرد
تعطیلی نامریی بورس تا انتخابات / اقدامات رییس جمهور آینده برای نجات بازار
ظریف: تلویزیون خود را روشن و چهره ها را بینید! آیا فرقی نمی کند چه کسی رییس جمهور شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 08:452024-06-22سياسي

رییس جمهور منتخب باید از حاشیه سازی پرهیز کند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فرد منتخب باید امید و آرامش را به جامعه تزریق کرده و از حاشیه سازی پرهیز کند.

- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان: رییس جمهور منتخب باید از حاشیه سازی پرهیز کند ایسنا/کردستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فرد منتخب باید امید و آرامش را به جامعه تزریق کرده و از حاشیه سازی پرهیز کند.

حجت الاسلام طاها توکلی، امروز شنبه(2 تیرماه) در گفت و گو با ایسنا، به تاثیر شهادت رییس جمهور در داخل و خارج از کشور پرداخت و اظهار کرد: بعد از حادثه بالگرد رییس جمهور بر اساس اصل 131 قانون اساسی، مقرر شد بعد از 50 روز هیات نظارت و وزارت کشور مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه این اتفاق را حماسه ای دانست کە مفهوم آن چیزی جز قدرت برتر ایران و پذیرش آن نیست، افزود: اگر چنین رویدادی در کشور دیگری روی می داد، فقدان مقام عالی اجرایی کشور موجب تغییرات بنیادین می شد اما در کشور ما به برکت نوع حاکمیت، از اوایل انقلاب تاکنون بن بستی وجود نداشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: مردم در شهرها و روستاهای کشور و همچنین در جای جای جهان در پی فقدان رییس جمهور شهید زانوی غم بغل گرفتند و این نشان


برچسب ها: سپاه بیت المقدس کردستان - نمایندگی ولی فقیه - حاشیه سازی - رییس جمهور - دفتر نمایندگی - رییس جمهور منتخب - بیت المقدس
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب باید از حاشیه سازی پرهیز کند

رییس جمهور منتخب باید از حاشیه سازی پرهیز کند