مطالب مرتبط:
حضور مردم در انتخابات، نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است
اسبقیان: حضور پرشور در انتخابات باعث اقتدار نظام است
رییس شورای شهر مشهد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
رییس شورای اسلامی شهر مشهد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد
اسبقیان: حضور پرشور در انتخابات باعث اقتدار نظام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 14:002024-06-28سياسي

اسلامی: حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را نشان می دهد


محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان کرمان رأی خود را در حسینیه ثارالله به صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

- رییس سازمان انرژی اتمی رأی خود را در کرمان به صندوق انداخت اسلامی: حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را نشان می دهد محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان کرمان رأی خود را در حسینیه ثارالله به صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای این استان ادای احترام کرد.

حضور اسلامی در گلزار شهدای کرمان رییس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه با حضور در حسینیه ثارالله کرمان، رأی خود را به صندوق انداخت و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی رأی خود را در کرمان به صندوق انداخت معاون رییس جمهور در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت، به ویژه شهید خدمت حضرت آیت الله رییسی گفت: امروز در اصل روز تعیین سرنوشت است که ملت عزیز ایران یک بار دیگر با حضور پرشکوه و معنادار خود در صحنه حاضر می شوند و با انتخاب درست و دقیق تداوم راه انقلا


برچسب ها: رییس سازمان انرژی اتمی - سازمان انرژی اتمی ایران - سازمان انرژی اتمی - انتخابات ریاست جمهوری - رییس سازمان - حضور پرشور در انتخابات - حسینیه ثارالله
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را نشان می دهد

اسلامی: حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را نشان می دهد