مطالب مرتبط:
کلیه محورهای مواصلاتی گیلان باز است/ پاکسازی محورها به دنبال بارش شدید باران
وزش باد شدید در هفت منطقه ایران | بارش دامنگیر استان های ساحلی دریای خزر شد
بارش 130 میلی متر باران در گیلان
هشدار بارش باران سنگین و جاری شدن سیل برای 13 استان کشور
تاریخ بارش شدید باران در استان های کشور/ هشدار وقوع سیل صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 10:152024-06-27اجتماعي

پاکسازی منهول های فاضلاب از برگ ها به دلیل بارش شدید باد و باران در رشت


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه به دلیل بارش شدید باران و وزش باد، ریزش برگ ها را در شهر شاهد بودیم، گفت: 66 نفر از نیروی این سازمان و شرکت های پیمانکار در حال پاکسازی درب منهول های سطح شهر برای رفع موانع آب گرفتگی هستند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه به دلیل بارش شدید باران و وزش باد، ریزش برگ ها را در شهر شاهد بودیم، گفت: 66 نفر از نیروی این سازمان و شرکت های پیمانکار در حال پاکسازی درب منهول های سطح شهر برای رفع موانع آب گرفتگی هستند.

علی مقصودی امروز هفتم تیرماه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت، اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی دیروز جلسه هماهنگی در شهرداری و سپس در سازمان پسماند برای ایجاد هماهنگی لازم و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه از شب گذشته نیروهای سازمان و پیمانکاران برای انجام وظایف محوله در آماده باش هستند، افزود: 66 نفر از نیروهای سازمان و پیمانکاران در فراخوان و آماده باش بودند و از ساعت های اولیه بارش شدید باران و وزش باد نسبت به رفع موانع آب گرفتگی اقدام کردند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: با توجه به بارش شدید باران و وزش باد در ساعات اولیه شامگاه پنجشنبه ریزش برگ ها را در سطح شهر شاهد


برچسب ها: سازمان مدیریت پسماند - سازمان مدیریت - مدیریت پسماند - سازمان - رییس سازمان مدیریت - شهرداری رشت - بارش شدید باران
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی منهول های فاضلاب از برگ ها به دلیل بارش شدید باد و باران در رشت

پاکسازی منهول های فاضلاب از برگ ها به دلیل بارش شدید باد و باران در رشت