مطالب مرتبط:
اصلاح طلبان به دلیل تکرار شعارهای شکست خورده نتوانستند آرای خاکستری را کسب کنند
جلیلی و پزشکیان به دور دوم بروند اصلاح طلبان می توانند با ایجاد ترس طبقه متوسط را پای صندوق رای بیاورند
کیهان: قالیباف با اینکه از جلیلی سابقه اجرایی بیشتری دارد اما تشکل نداشت/ اصلاح طلبان نشان دادند می توانند حتی برای نامزد غیرمشهور رای جمع کنند
رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در واکنش به بیانیه قالیباف مبنی بر اینکه نگذاریم اصلاح طلبان بر سر کار بیایند: تو چه کاره ای که نگذاری؟ / وقتی مردم حق انتخاب دارند، تو یک رأی هستی / نمی گذارم، به معنای گردن کلفتی و توهین به مردم است / این ها می ترسند/ فیلم
تلنگر مردم به اصولگرایان؛ طعنه همتی به آرای رقبای پزشکیان +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 09:202024-06-30سياسي

آرای پزشکیان تناسبی با حمایت گسترده اصلاح طلبان نداشت


پزشکیان در ایجاد اجماع مردم نسبت به دیدگاه های خود عملکرد مناسبی نداشته است و با وجود حمایت های گسترده سران اصلاح طلب نتیجه قابل توجهی را کسب نکرد.

- فعال حوزه دانشجویی گفت: پزشکیان در ایجاد اجماع مردم نسبت به دیدگاه های خود عملکرد مناسبی نداشته است و با وجود حمایت های گسترده سران اصلاح طلب نتیجه قابل توجهی را کسب نکرد.

یونس محمدزاده، فعال حوزه دانشجویی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اصلاح طلبان با شعار دولت سوم روحانی باعث تضعیف جایگاه پزشکیان در انتخابات شدند، اظهار کرد: نارضایتی عمومی از عملکرد دولت روحانی نقش مهمی در کاهش استقبال به پزشکیان داشت.

بسیاری از مردم احساس کردند که وعده های دولت روحانی تحقق نیافته و مشکلات اقتصادی و اجتماعی همچنان پابرجاست.

وی افزود: تمایل پزشکیان به ادامه و تکرار سیاست های روحانی نتوانست حمایت کافی را جلب کند و عدم وجود یک برنامه جامع و متناسب با شرایط جدید کشور نیز در این کاهش استقبال موثر بود.

محمدزاده بیان کرد: پزشکیان در ایجاد اجماع مردم نسبت به دیدگاه های خود عملکرد مناسبی نداشته است و با وجود حمایت های گسترده سران اصلاح طلب نتیجه قابل توجهی را کسب نکرد.

این فعال حوزه دانشجویی بیان کرد: در جبهه انقلاب اجماع کاملی صورت نگرفت با پخش آرا در میان نامزدهای این جبهه شاهد کشیدن انتخ


برچسب ها: پزشکیان - اصلاح طلب - روحانی - دولت روحانی - اصلاح طلبان - اصلاح - حمایت
آخرین اخبار سرویس:

آرای پزشکیان تناسبی با حمایت گسترده اصلاح طلبان نداشت

آرای پزشکیان تناسبی با حمایت گسترده اصلاح طلبان نداشت