مطالب مرتبط:
468 شعبه اخذ رأی در کرمان پیش بینی شده است
وجود 468 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان
پیش بینی 747 شعبه اخذ رأی در قم
آماده سازی 320 شعبه اخذ رأی در همدان
شعبه های اخذ رأی در کتابخانه های عمومی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 10:552024-06-27سياسي

تجهیز 104 شعبه اخذ رأی در تویسرکان


سرپرست فرمانداری تویسرکان از تجهیز 10 شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبرداد و گفت: 2200 نفر شامل عوامل هیات های اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تویسرکان هستند.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری تویسرکان از تجهیز 10 شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبرداد و گفت: 2200 نفر شامل عوامل هیات های اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تویسرکان هستند.

یحیی خورشیدخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در شهرستان تویسرکان 104 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد شعبات 69 شعبه ثابت و 35 شعبه سیار هستند ضمن اینکه از 104 شعبه پیش بینی شده تعداد 45 شعبه روستایی و 59 شعبه به شعبات شهری اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه رأی اولی های شهرستان تویسرکان از انتخابات اسفند ماه سال گذشته به بعد 1200 نفر شده است، یادآور شد: هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تویسرکان در زمان مقرر تشکیل و اعضاء آنها تعیین شدند و همه بسترهای لازم در حال حاضر برای برگزاری انتخابات همراه با مشارکت حداکثری مردم در این شهرستان فراهم است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - تویسرکان - شعبه اخذ رأی - شهرستان - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - شعبه
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 104 شعبه اخذ رأی در تویسرکان

تجهیز 104 شعبه اخذ رأی در تویسرکان