مطالب مرتبط:
اهمیت عید غدیر خم
تصویرسازی/ عید غدیر اتصال جریان رسالت با امامت و ولایت است
رهبر معظم انقلاب: غدیر را بهانه ای برای دعوای شیعه و سنی قرار ندهیم/ عید غدیر متعلق به همه مسلمانان است/ وقتی امامت در جامعه حاکمیت داشته باشد، زیست جامعه شکل اسلامی پیدا می کند
چرا عید غدیر، عید ولایت و سیاست است؟
«عید سعید غدیر خم»؛ بخوان سرود ولایت، که عید اهل ولاست...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 11:452024-06-25سياسي

عید غدیر فرصتی مناسب برای تبلیغ اهمیت ولایت در جامعه است


ایام غدیر فرصت مناسبی است که علما، مبلغان و صاحبان تریبون به تبیین واقعی غدیر و به ویژه موضوع ولایت که یک موضوع بسیار مهم است، - ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: ایام غدیر فرصت مناسبی است که علما، مبلغان و صاحبان تریبون به تبیین واقعی غدیر و به ویژه موضوع ولایت که یک موضوع بسیار مهم است، بپردازند.

حجت الاسلام سعید مرادپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه غدیر مسیر پرافتخاری است، تصریح کرد: این ایام فرصت مناسبی برای علما، مبلغان و صاحبان تریبون است تا به تبیین واقعی غدیر و به ویژه موضوع ولایت که یک موضوع بسیار مهم است، بپردازند.

وی با بیان اینکه ولایت از جنس محبت، دوست داشتن و یکی شدن است، اظهار کرد: ولایت از جنس حکومت های مادی ظاهری و دیکتاتوری نیست و رابطه ولایت با امت یک رابطه قلبی و ایمانی است .

وی با بیان اینکه در دین ما ائمه و به ویژه پیامبر (ص) و حضرت علی علیه السلام به عنوان پدر این امت معرفی شده اند، ادامه داد: پیام غدیر یک پیام بسیار مهم است که اگر ما به آن عمل کنیم پیوستگی و انسجام بین مردم و امام به وجود می آید که آثار و برکات آن بسیار می تواند گسترده باشد.

امام جمعه ابهر با توضیح اینکه دینی که خداوند به آن وعده داده و جهت درست تاریخ است دین غدیری است، افزود: جهت درست تاریخ ایستادن در کنار امیرالمومنین علی (


برچسب ها: صاحبان تریبون - ولایت - فرصت مناسبی - موضوع - غدیر - مناسب - مبلغان
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر فرصتی مناسب برای تبلیغ اهمیت ولایت در جامعه است

عید غدیر فرصتی مناسب برای تبلیغ اهمیت ولایت در جامعه است