مطالب مرتبط:
پیام مهم انتخاباتی جواد ظریف برای مردم ایران
سردار حاجی زاده کد انتخاباتی داد
فیلم/توصیه انتخاباتی رهبر انقلاب به ملت ایران
توصیه مهم شهید بهشتی برای تبلیغات انتخاباتی
توصیه مهم شهید بهشتی برای تبلیغات انتخاباتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 13:302024-06-27سياسي

توصیه انتخاباتی سردار قاآنی به مردم


امروز در آستانه انتخاب رییس جمهور هستید و می خواهید کسی را انتخاب کنید که در استمرار راه شهید رییسی حرکت داشته باشد، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اربعین وزیر امور خارجه شهید و دیگر شهدای خدمت در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: امروز هفتم تیر ماه روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است، روز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام و انقلاب اسلامی که امسال علاوه بر این، چهلمین روز شهادت شهدای خدمت هم هست.

  وی گفت: مجلسِ شهید تحت عنوان هر کدام از شهدای ما برگزار شود، متعلق به همه شهدا است، اگر در یاد بعضی از شهدای برجسته مان متمرکز می شویم، به عنوان شاخص و نمونه به آنها می پردازیم.

امروز که مجلسی به نام شهید امیرعبدالهیان برگزار شده، طبیعتا به یاد او بیشتر می پردازیم.

این انسان بزرگ و این شخصیتی که هم در حیاتش برجستگی اش را به نسبت هم طرازانش نشان داد و هم در شهادت معلوم شد که چه انسان بزرگی بوده و همینطور بدون مقدمه به اینجا نرسیده است.

ما در کشورمان از ابتدای انقلاب اسلامی به رهبری امام عظیم الشانمان حرف جدیدی از اسلام و انقلاب داشتیم، این حرف های جدید به اشکال مختلف بیان می شد، کانون مواضع و جهت گیری نظام، فرمایشات امام عظیم الشانما


برچسب ها: انقلاب اسلامی - حرم حضرت عبدالعظیم حسنی - نیروی قدس سپاه پاسداران - فرمانده نیروی قدس سپاه - شهدا - شهدای - شهید
آخرین اخبار سرویس:

توصیه انتخاباتی سردار قاآنی به مردم

توصیه انتخاباتی سردار قاآنی به مردم