موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
کاهش حمایت ها از ترامپ در نظرسنجی ها پس از محکومیت در دادگاه
دولت روحانی می خواست اسراییل را به رسمیت بشناسد؟ | اظهارات جدید ترامپ
اظهارات جدید ترامپ درباره دولت روحانی و تعامل آن با آمریکا
گفت وگو با رییس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آلاباما آمریکا؛ با آمدن ترامپ نیز ایران نفت خود را خواهد فروخت
ترامپ با ایران مذاکره کرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 15:202024-06-23بين الملل

سندرز: ثروتمندان، دموکراسی را قربانی حمایت از ترامپ کرده اند


سناتور آمریکایی از میلیاردرهای این کشور که برای منافع شخصی خودشان از «دونالد ترامپ» حمایت می کنند، انتقاد کرد و ترامپ را مصداق فردی دانست که خود را به پول فروخته است.

- سناتور آمریکایی از میلیاردرهای این کشور که برای منافع شخصی خودشان از دونالد ترامپ حمایت می کنند، انتقاد کرد و ترامپ را مصداق فردی دانست که خود را به پول فروخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنی سندرز سناتور آمریکایی ثروتمندانی را که در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا از دونالد ترامپ حمایت کرده اند حریص خواند و آنان را به باد انتقاد گرفت.

این سناتور آمریکایی که ریاست کمیته بهداشت، آموزش، کار و امور بازنشستگان را در سنای آمریکا بر عهده دارد، در گفت وگو با شبکه تلویزیون ام اس ان بی سی از میلیاردرهایی که از دونالد ترامپ حمایت می کنند، انتقاد کرد.

سندرز مدعی شد جو بایدن رییس جمهور آمریکا و نماینده حزب دموکرات در انتخابات 2024 خواستار اجرای اصلاحات مالیاتی و افزایش سهم ثروتمندان آمریکایی در پرداخت مالیات است؛ اقدامی که به گفته سندرز ثروتمندان را به سوی ترامپ سوق داده است.

او گفت: در دورانی که حرص و طمع در آن فراوان است و به مذهب میلیاردرها تبدیل شده است، آن ها ترجیح می دهند به جای آنکه متحمل آسیب (اقتصادی) شوند، به دموکراسی پشت کنند.


برچسب ها: سناتور آمریکایی - دونالد ترامپ - آمریکا - ترامپ - آمریکایی - حمایت - سناتور
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: ثروتمندان، دموکراسی را قربانی حمایت از ترامپ کرده اند

سندرز: ثروتمندان، دموکراسی را قربانی حمایت از ترامپ کرده اند