مطالب مرتبط:
کیت ژنتیک 32 جایگاهی تا دو هفته آینده رونمایی می شود
رونمایی از سامانه ارز توافقی اشخاص و سامانه سلف ارزی و استفاده از ریال آفشور در مبادلات با روسیه در آینده نزدیک
پیش بینی وضع هوای مازندران در یک هفته آینده
مردم برای فرزندان نسل آینده در انتخابات شرکت کنند
حساسیت دلار به انتخاب رییس جمهور آینده بالا رفت/ دولت بعدی نباید با حراج سکه به بازار جهت دهد/ مردم وعده طلایی زاکانی را شوخی می دانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 14:302024-06-26سياسي

کیت ژنتیک 32 جایگاهی تا دو هفته آینده رونمایی می شود


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به تلاش سازمان و مجموعه مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در ساخت و تولید تجهیزات، گفت: کیت ژنتیک 32 جایگاهی که توسط مرکز تحقیقات تولید شده است تا دو هفته آینده عرضه و رونمایی خواهد شد.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به تلاش سازمان و مجموعه مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در ساخت و تولید تجهیزات، گفت: کیت ژنتیک 32 جایگاهی که توسط مرکز تحقیقات تولید شده است تا دو هفته آینده عرضه و رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس مسجدی صبح روز چهارشنبه ششم تیر ماه در مراسم افتتاح پروژه بزرگ مرکز آموزشی، تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان اصفهان که با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، گفت: در سال های اخیر تجهیزات و دستگاه های زیادی توسط مرکز تحقیقات پزشکی قانونی ساخته و تولید شده که از آن جمله کیت ژنتیک 28 جایگاهی است و به زودی نیز کیت 32 جایگاهی مرکز تحقیقات رونمایی خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات پزشکی قانونی از نظر دقت در بالاترین سطوح تجهیزات پزشکی قرار دارند زیرا در بسیاری موارد آزمایشات پزشکی قانونی قابل تکرار نیست و از همین رو کیت های ژنتیک مرکز تحقیقات موفق به اخذ گواهینامه ISO 18385 شده که ما به عنوان اولین کشور در جهان اسلام موفق به اخذ این گواهینامه بین المللی شده ایم.


برچسب ها: مرکز تحقیقات پزشکی قانونی - پزشکی قانونی - مرکز تحقیقات - رییس سازمان پزشکی قانونی - سازمان پزشکی قانونی کشور - قانونی - سازمان پزشکی قانونی
آخرین اخبار سرویس:

کیت ژنتیک 32 جایگاهی تا دو هفته آینده رونمایی می شود

کیت ژنتیک 32 جایگاهی تا دو هفته آینده رونمایی می شود