مطالب مرتبط:
تصاویر/ همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم با حضور مبلغین استان کردستان
اهمیت مشارکت حداکثری تبلیغ و ترویج شود
عطاءالله مهاجرانی: نهاد ریاست جمهوری تقریباً تعطیل شده / همه مدیران برای تبلیغ جلیلی رفته اند
مهاجرانی: تقریبا نهاد تعطیل است! | همه رفته اند شهرستان ها برای تبلیغ جلیلی! | توییت جنجالی عطاالله مهاجرانی را ببینید +تصویر
عطاءالله مهاجرانی: نهاد ریاست جمهوری تقریباً تعطیل شده و همه مدیران برای تبلیغ جلیلی رفته اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 11:502024-07-04سياسي

دستگاه تبلیغ پرچم توحید را افراشته نگه داشته است


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این دستگاه تبلیغ است که سال ها پرچم توحید را برافراشته نگه داشته و به نظام فکری مقاومت کمک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز در توصیف مقاومت که برگرفته از اسلام ناب است این اندیشه را ارزشمند می دانند و در طول زمان نیز انبیاء و اولیاء الله و اهل بیت (ع) با ایستادگی و استقامت برای قیام به حق تلاش کردند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در مکتب اهل بیت (ع) نیز همینگونه بوده و مسیر حرکت مبتنی بر اندیشه و هسته فکری مقاومت است که جلوه آن در انقلاب اسلامی ایران تحقق یافت و اسلام ناب پیاده شد و در دورانی که تمدن غرب و شیطان با تمام قوا و سرمایه ورود کرده بود، همه این دسیسه ها را نقش بر آب کرد.

استان یزد با نوحه سرایی به جریان انقلاب کمک کرده است مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این همایش گفت: روحانیت برای بالا بردن مشارکت انتخاباتی تلاش دارد و در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز در راه تبیین اقدامات برای شور انتخاباتی و بالا رفتن مشارکت تلاش می کنند.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: استان یزد با اشعار و نوحه سرایی به جریان انقلاب کمک کرده و باید همچنان اشعار در شان اهل بیت(ع) باشد و هنگامی که طبق چارت سازمانی هیئت ها، در کنار هر هیئت روحانی حضور داشته باشد قطعا از برخی کج روی ها دوری می


برچسب ها: تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات اسلامی - اسلام - سازمان تبلیغات - تبلیغ - اسلامی - معاون فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه تبلیغ پرچم توحید را افراشته نگه داشته است

دستگاه تبلیغ پرچم توحید را افراشته نگه داشته است