مطالب مرتبط:
هر گونه تبلیغ موجب اخراج از شعبه اخذ رای است
فیلم| 243 شعبه اخذ رای در زاهدان فعال شد
سعید جلیلی وارد شعبه اخذ رای شد+فیلم
فیلم|بازدید استاندار خراسان رضوی از شعبه اخذ رای در مشهد(5)
سرکنسول ایران در هرات: پنج نمایندگی ایران در افغانستان فردا شعبه اخذ رای هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 12:152024-06-28سياسي

هر گونه تبلیغ موجب اخراج از شعبه اخذ رای است+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از ظهر امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 8 صبح فرایند انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و پیرو اطلاعیه 7 و 8 وزارت کشور، - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: به آگاهی نمایندگان نامزد ها در شعب اخذ رای می رسانیم حق تبلیغ و لو برای هیچکدام از نامزد ها وجود ندارند و اگر مشاهده شود از شعب اخذ اخراج می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از ظهر امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 8 صبح فرایند انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و پیرو اطلاعیه 7 و 8 وزارت کشور، اسامی و شماره کاندیدا های انتخابات ریاست به ترتیب حروف الفبا در سراسر کشور توزیع شده است.

وی افزود: طبق اطلاعیه 19 افراد می توانند با شناسنامه و کارت ملی در انتخابات شرکت کنند و کسانی که شناسنامه قدیمی با همراه داشتن کد ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: طبق اطلاعیه 16 نیز بر اساس ماده 10 هرگونه تصویر برداری از آرای انتخابات ممنوع است.

همچنین طبق اطلاعیه 17 به آگاهی نمایندگان نامزد ها در شعب اخذ رای می رسانیم حق تبلیغ و لو برای هیچکدام از نامزد ها وجود ندارند و اگر مشاهده شود از شعب اخذ اخراج می شوند.


برچسب ها: سخنگوی ستاد انتخابات کشور - انتخابات - ستاد انتخابات کشور - انتخابات ریاست - انتخابات ریاست جمهوری - ستاد انتخابات - کشور
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه تبلیغ موجب اخراج از شعبه اخذ رای است+فیلم

هر گونه تبلیغ موجب اخراج از شعبه اخذ رای است+فیلم