مطالب مرتبط:
تابستان امسال 4 تا 5 درجه گرمتر از حد نرمال خواهد بود
تابستان امسال گرمتر از پارسال
تابستان امسال گرم تر از حد نرمال خواهد بود؟ +ویدئو
تابستان امسال 4 تا 5 درجه گرم تر از حد معمول است
تابستان گرمتر در انتظار ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 20:002024-06-21اجتماعي

تابستان امسال 4 تا 5 درجه گرمتر از حد نرمال خواهد بود


دمای هوا در طول تابستان به طور میانگین بین یک تا دو درجه گرمتر از حد معمول خواهد بود و در برخی روز ها شاهد بی هنجاری دما خواهیم بود و دمای هوا تا پنج درجه بالاتر از حد نرم گرم خواهد بود.

- رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی درباره ناهنجاری های دما در تابستان امسال گفت: دمای هوا در طول تابستان به طور میانگین بین یک تا دو درجه گرمتر از حد معمول خواهد بود و در برخی روزها شاهد بی هنجاری دما خواهیم بود و دمای هوا تا پنج درجه بالاتر از حد نرم گرم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، احد وظیفه رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی درباره ناهنجاری های دما در تابستان امسال گفت: دمای هوا در طول تابستان به طور میانگین بین یک تا دو درجه گرمتر از حد معمول خواهد بود و در برخی روزها شاهد بی هنجاری دما خواهیم بود و دمای هوا تا پنج درجه بالاتر از حد نرم گرم خواهد بود.

وظیفه افزود: اوج گرمای تابستان از نیمه دوم تیرماه تا نیمه اول مردادماه است که معمولا در این بازه زمانی دمای رکورد شده در کشور را داشته ایم.

وی در ادامه به وجود دمای بالاتر از حد نرمال در جهان اشاره کرد و گفت: اکثر کشورهای جهان با تغییرات دمایی مواجه هستند و اکنون در 90درصد کشورهای جهان دمای موجود بالاتر از نرم طبیعی است این ناهنجاری دمایی در فصل


برچسب ها: دمای هوا - تابستان - سازمان هواشناسی - بحران خشکسالی - مدیریت بحران - میانگین - ناهنجاری
آخرین اخبار سرویس:

تابستان امسال 4 تا 5 درجه گرمتر از حد نرمال خواهد بود

تابستان امسال 4 تا 5 درجه گرمتر از حد نرمال خواهد بود