مطالب مرتبط:
غافلگیری رسانه های خارجی از روند انتخابات ایران
یک رسانه منطقه ای: چگونه کلید پیروزی در انتخابات به دست حامیان قالیباف افتاد؟
پیش بینی نتیجه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 1403 توسط دیتاک
ورزشکار کردستانی مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد
وزیر کشور: سلامت انتخابات امانت و حق اناس است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 12:102024-07-03سياسي

واکاوی کنش های رسانه ای در انتخابات 14


در نشست تخصصی ایسنا، تأثیر و جریان های روشنفکری و دانشگاهی، مدیریت افکار عمومی در فضای سایبری، توده های اجتماعی و رسانه، زنان و دختران در رسانه و نقش رسانه ای حوزویان در انتخابات بررسی و واکاوی شد.

- روح الله عابدی دانشجوی دکتری مدیریت رسانه در میزگرد انتخاباتی ایسنا که با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد، با عنوان انتخاب 14 در سپهر رسانه ای ایران، اظهار کرد: در حال حاضر مسأله انتخابات ریاست جمهوری باعث شد یکسری مسائل پشت پرده و مواردی که حاکمیت و بخش بزرگی از جامعه سعی می کرد به بیان های مختلف آن را نادیده بگیرد به شکل بسیار واضح و غیر قابل انکاری خود را نشان داد و آن مسأله مشارکت در انتخابات است که بخشی از مردم نشان دادند که تمایلی به اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارند.

وی اهمیت مسئله تفکر اخلاقی و اسلامی در جذب آرای مردم مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از خصوصیات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری این بود که مردم زمانی در این انتخابات شرکت کردند که حداکثر حضور مردم در شبکه های اجتماعی را شاهد بودیم.

عابدی بیان کرد: شما اگر در دانشگاه دقتی داشته باشید سکولاریزه ترین رشته شاید هنر باشد اما در مسجد شیخ لطف الله اصفهان زمانی که اسلام و هنر تلفیق می شوند این شاهکار را خلق می کند که باعث شگفتی مردم و بازدیدکنندگان می شود.


برچسب ها: انتخابات - انتخاب - رسانه - رسانه ای - انتخابات ریاست جمهوری - دانشگاه ادیان و مذاهب - مشارکت در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی کنش های رسانه ای در انتخابات 14

واکاوی کنش های رسانه ای در انتخابات 14