مطالب مرتبط:
نفوذ صهیونیست ها به دیوان لاهه؛ وزارت خارجه هلند سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
هلند سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
هلند سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
احضار سفیر رژیم صهیونیستی در هلند
هلند سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 09:402024-06-27بين الملل

وزارت خارجه هلند سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد


وزارت امور خارجه هلند سفیر رژیم صهیونیستی را برای توضیحاتی درباره گزارش ها از جاسوسی این رژیم از دیوان بین المللی کیفری احضار کرد.

- وزارت امور خارجه هلند سفیر رژیم صهیونیستی را برای توضیحاتی درباره گزارش ها از جاسوسی این رژیم از دیوان بین المللی کیفری احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از مودی افرایم، سفیر رژیم صهیونیستی در هلند خواسته شده است که به وزارت امور خارجه هلند درباره ادعاهای مربوط به عملیات سرویس های جاسوسی این رژیم علیه دادگاه کیفری بین المللی توضیح دهد.

مقامات هلندی خواستار ملاقات با سفیر، مودی افرایم، شدند تا در مورد نگرانی های ناشی از تحقیقات گاردین که نشان می داد سازمان های اطلاعاتی تل آویو در یک دوره 9 ساله تلاش کرده اند تا دفتر دادستانی دیوان بین المللی کیفری را تضعیف و ارعاب کنند، توضیح دهد.

این نشست توسط مقامات در پاسخ به سوالات مطرح شده در پارلمان توسط چندین نماینده هلندی درباره افشاگری های تحقیقات مشترک گاردین با نشریه اسراییلی- فلسطینی مجله 972+ و رسانه عبری زبان Local Call، درخواست شد.

سخنگوی وزیر امور خارجه هلند گفت از سفیر رژیم صهیونیستی خواسته شده است که در رابطه با ادعاهای مطرح شده در مقاله های گاردین و 72 + به وزارت خارجه گزارش دهد.


برچسب ها: سفیر رژیم صهیونیستی - دیوان بین المللی کیفری - رژیم صهیونیستی - وزارت امور خارجه - دیوان بین المللی - بین المللی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه هلند سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

وزارت خارجه هلند سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد