مطالب مرتبط:
در یک اقدام عجیب ترکیه از لیست خاکستری پولشویی FATF حذف شد
اظهارات عجیب و جنجالی بایدن بعد از باختش در مناظره با ترامپ
هشدار عجیب مجله قلب اروپا به آنها که زیاد می نشینند
توییت عجیب محمد مهاجری درباره تمدید مهلت زمان انتخابات + عکس
عصبانیت اسپانیا از ادعای عجیب گلر گرجستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 12:502024-06-29سياسي

شگردهای عجیب حفاران غیر مجاز


افراد متخلف چون می دانند شرکت آب منطقه ای پیگیر موضوع انسداد چاه های غیرمجاز است، جاهایی را برای حفر چاه در ویلاهای خود انتخاب می کنند که حدس آن، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور منابع آب مشهد گفت: افراد متخلف چون می دانند شرکت آب منطقه ای پیگیر موضوع انسداد چاه های غیرمجاز است، جاهایی را برای حفر چاه در ویلاهای خود انتخاب می کنند که حدس آن، دشوار و دور از ذهن باشد.

امیرحسین حبشی زاده با حضور در تحریریه ایسنا به بیان مهمترین دغدغه های امور منابع آب مشهد پرداخت و اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ما در مدیریت منابع آب، چاه های غیرمجاز است.

چگونگی شکل گیری چاه های غیرمجاز در باغ ویلاهای اطراف شهر با تغییر کاربری غیرمجاز همراه است، امری که با چشم دیده می شود و ساخت و سازهایی که معمولا زمان بر است و جهاد کشاورزی می تواند مانع از این کار شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه افراد متخلف چون می دانند شرکت آب منطقه ای پیگیر این موضوع است، جاهایی را برای حفر چاه در ویلاهای خود انتخاب می کنند که حدس آن برای همکاران ما دشوار و دور از ذهن باشد، به عنوان مثال در یکی از موارد، چاه در زیر تخت خواب یکی از اتاق ها تعبیه شده بود، همچنین خبر اخیر مبنی بر فوت شخصی در هنگام حفر چاه 130 متری که در پذیرایی یک باغ ویلا در حال احداث بوده، نمونه هایی از این دست است.


برچسب ها: چاه های غیرمجاز - شرکت آب منطقه ای - انسداد چاه های غیرمجاز - غیرمجاز - آب منطقه ای - مجاز - آب منطقه
آخرین اخبار سرویس:

شگردهای عجیب حفاران غیر مجاز

شگردهای عجیب حفاران غیر مجاز