مطالب مرتبط:
آمادگی 100 درصدی تمامی شهرستان های خراسان رضوی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه
استاندار خراسان رضوی از آمادگی 100 درصدی تمامی شهرستان های استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبرداد
خبر خوش دولت از پر شدن حساب این دهک ها / واریز سهمیه سوخت 100 لیتری به کارت کالابرگ این افراد
قیمت اجاره آپارتمان 70 تا 100 متری در تهران
هشدار فوری: رمز ارز AAVE برای حرکت فراتر از 100 دلار تلاش می کند، در حالی که TVL آن رو به کاهش است.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 15:002024-06-25سياسي

ترمیم و بهسازی 100 درصدی گلزارهای گیلان


تنها استانی هستیم که 100 درصد گلزارهای ما ترمیم و بهسازی شده؛ البته به جهت شرایط آب و هوایی با فرسایش سنگ مزار و تصاویر و المان های شهدا مواجه هستیم لذا برای مسقف کردن گلزارها اقدام کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: تنها استانی هستیم که 100 درصد گلزارهای ما ترمیم و بهسازی شده؛ البته به جهت شرایط آب و هوایی با فرسایش سنگ مزار و تصاویر و المان های شهدا مواجه هستیم لذا برای مسقف کردن گلزارها اقدام کردیم.

محمدرضا داوطلب در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: دیدار با خانواده های شهدا یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ا ست.

وی با اشاره به اهتمام دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران از نخستین روز تصدی این مسئولیت، افزود: طرح سپاس مورد توجه دولت سیزدهم و استاندار گیلان است و با حضور دکتر عباسی، بالغ بر یکصد دیدار سالانه با خانواده های شهدا و ایثارگران استان گیلان انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در گلزارهای شهدا و شرکت و سخنرانی در مراسم یادواره شهدای شاخص از دیگر مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: نشست استاندار با مشاوران امور ایثارگر


برچسب ها: دیدار با خانواده های شهدا - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار و شهادت - خانواده های شهدا - شرایط آب و هوایی - استاندار گیلان - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم و بهسازی 100 درصدی گلزارهای گیلان

ترمیم و بهسازی 100 درصدی گلزارهای گیلان