مطالب مرتبط:
هشدار روسیه درباره سیاست خصمانه ژاپن و کره جنوبی
ناتو از هرگونه کمک کره جنوبی به اوکراین استقبال کرد
ترامپ به دنبال تقویت روابط با ژاپن و کره جنوبی
برتری 3-2 ترکیه مقابل کره جنوبی در دیدار رده بندی جام جهانی (29 ژوئن، 2002)
وضعیت بازار اجاره در بهار؛ باج مستاجران برای تمدید قرار داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 18:152024-06-29ورزشي

شعبانی بهار: از کره جنوبی برای مبینا فلاح کمان می خریم


درباره تامین کمان ورزشکار با سرمربی کره ای صحبت کرده ایم و قرار است به کره جنوبی برود و یک کمان برای مبینا فلاح خریداری کند.

- رییس فدراسیون تیروکمان گفت: درباره تامین کمان ورزشکار با سرمربی کره ای صحبت کرده ایم و قرار است به کره جنوبی برود و یک کمان برای مبینا فلاح خریداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سونگ چیل هونگ در بازدید کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، از اردوی تیم ملی تیروکمان ایران، اظهار کرد: نمی توانیم در سطح مدال المپیک حرفی بزنیم اما با هدف کسب مدال و نه کسب تجربه به این مسابقات می رویم.

او ادامه داد: در آخرین مسابقه رکورد ایران شکست و رکورد 661 زهرا نعمتی به 667 از سوی مبینا فلاح ارتقا یافت و بین تمام ورزشکاران رتبه اول در بخش مقدماتی و رتبه دوم در مرحله حذفی را کسب کرد و بهترین نتیجه ای را که می توانستیم در این مسابقات از سوی وی به دست آوردیم.

سرمربی تیم ملی تیروکمان افزود: خانم فلاح تمرکز بسیار خوبی داشت و صفر تا صد انتظارات مربی را برآورده کرد هر چند سایر ورزشکاران موفق به کسب سهمیه نشدند اما شاهد ارتقا در بخش کسب رتبه بودیم.

سونگ چیل هونگ بیان کرد: پیشرفت خیلی زیادی داشتیم و امیدوار بودیم پسران تیم ملی هم بتوانند کسب سهمیه کنند، فائز محمدی صرفا چهارمین مسابقه بین المللی خود را پشت سر می گذاشت و باید شاهد حضور بیشتر در


برچسب ها: مبینا فلاح - کمان - تیم ملی تیروکمان - کره جنوبی - تیروکمان - سرمربی تیم ملی تیروکمان - رییس فدراسیون تیروکمان
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: از کره جنوبی برای مبینا فلاح کمان می خریم

شعبانی بهار: از کره جنوبی برای مبینا فلاح کمان می خریم