مطالب مرتبط:
تب انتخابات در کردستان داغ شد؛ مطالبه مردم از رییس جمهور
تب داغ انتخابات در کردستان/ مطالبه مردم از رییس جمهور+فیلم
مجید انصاری: صرفا با قدرت سخت و نظامی در دنیای امروز نمی توان منافع ملی را تأمین کرد/ فروش نفت قاچاقی و خرید گندم قاچاقی از کشتی های دوره گرد برای هیچ کشوری عزت نیست/ باید رییس جمهور برای رفع تحریم ها برنامه داشته باشد
پزشکیان: این می خواد رییس جمهور مملکت شود، جلوی دیدگان مردم تهمت می زند
سنگ تمام کرمانشاهیان برای پزشکیان/ استقبال پرشور در قامت یک رییس جمهور/ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 19:302024-07-03سياسي

تحقیر استاد و دانشجو زیبنده کسی که می خواهد رییس جمهور شود نیست


سخنگوی وزارت علوم در واکنش به صحبت های یکی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: تحقیر دانشجو و تحقیر استاد زیبنده کسی که می خواهد مدیر تراز اول کشور باشد نیست.

- سخنگوی وزارت علوم در واکنش به صحبت های یکی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: تحقیر دانشجو و تحقیر استاد زیبنده کسی که می خواهد مدیر تراز اول کشور باشد نیست.

علی شمسی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر در واکنش به صحبت های یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در شب دوم مناظره عنوان کرد: متأسفانه یکی از نامزدها در برنامه مناظره در پاسخ به سوال مجری درباره قسمت بنزین گفتند بله، حرف زدم.

اما این که در حاکمیت می خواهی چه کار کنی فرق می کند با آنچه در جلسه با دانشجویان می گویی، جلسه دانشجویی که نیست! وی ادامه داد: این نشان می دهد که متأسفانه نگاهی که وی به جلسات دانشجویی دارد نگاه خیلی جدی به جامعه دانشجویی و جلسات دانشجویی نیست.

سخنگوی وزارت علوم افزود: جلسات دانشجویی جلسات بسیارجدی و مطالبه گرایانه است و انتظار می رود مسوولینی که در جلسات دانشجویی حضور پیدا می کنند، صادقانه با دانشجویان برخورد کرده و پاسخ دهند.

نباید به گونه ای عمل کنند که آن چیزی که در جلسات با دانشجویان بیان می کنند در عمل و زمانی که در مقام حاکم قرار می گیرند، به آن مطلب اعتقادی نداشته و یا خدای نکرده حرفی متعارض با وا


برچسب ها: دانشجو - نامزدهای ریاست جمهوری - ریاست جمهوری - دانشجویی - تحقیر - سخنگوی وزارت - یکی از
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر استاد و دانشجو زیبنده کسی که می خواهد رییس جمهور شود نیست

تحقیر استاد و دانشجو زیبنده کسی که می خواهد رییس جمهور شود نیست