مطالب مرتبط:
رنج آب در سرزمین رودخانه های وحشی
پسر 17 ساله در رودخانه کرج غرق شد
مرگ تلخ پسر 17 ساله در رودخانه کرج
فیلم| خطر وقوع سیلاب در نواحی شمالی
خطر سیلاب این استان ها را تهدید می کند +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 14:502024-06-25اجتماعي

احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها


مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح نارنجی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و گفت: احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها وجود دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح نارنجی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و گفت: احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها وجود دارد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دما طی امروز بین 13 تا 33 درجه سانتیگراد در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده گذر جریانات ناپایدار تا پایان هفته از منطقه دانست و افزود: بر اساس هشدار سطح نارنجی صادر شده تا پایان هفته، شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا و رگبار و رعد و برق فراهم است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از تشدید فعالیت سامانه ناپایدار از بعد از ظهر و عصر امروز خبر داد و اضافه کرد: از امروز تا پنجشنبه به تناوب شاهد رگبار شدید و خیلی شدید و وزش باد و بارش تگرگ در نقاط مستعد خواهیم بود.

دادرس از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: تمرکز بارش ها طی امروز در دامنه ها و ارتفاعات است، اما به تدریج از بعد از ظهر چهارشنبه تا پایان هفته شاهد تقویت ناپایداری ها در سطح استان خواهیم بود و بارش ها از شدت بیشتری برخوردار است.


برچسب ها: مدیرکل هواشناسی گیلان - طغیان رودخانه ها - مدیرکل هواشناسی - هواشناسی گیلان - طغیان رودخانه - هواشناسی - رودخانه ها
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها

احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها