مطالب مرتبط:
سیاست همه خبرهای سیاسی کد خبر : 48850 شنبه 09 تیر 1403 21:25 2 1 حسن روحانی به اندازه کل مشارکت دیروز رای آورد؟ +عکس حسن روحانی در سال 96 به اندازه کل آمار مشارکت دیروز 8 تیرماه 1403 رأی آورد. عکس| آمار مشارکت انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 پیشنهاد اطلاعات 50 شاخ اینستاگرامی داریم که کار
ریال دیجیتال چگونه کار می کند؟
آنتونیو رودیگر بهترین بازیکن دیدار آلمان و دانمارک + آمار کامل
مروری بر آمار مشارکت در انتخابات ایران و جهان
ادامه اعتراضات در کنیا/ آمار دیدبان حقوق بشر درباره جانباختگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 14:552024-06-30اقتصادي

200کسب و کار دیجیتال تسهیلات گرفتند/ آمار جدید از تراکنش های مالی


تسهیلاتی که به کسب وکارهای آسیب دیده وعده داده شده بود، دیر تأمین شد و در نهایت 200 کسب وکار از 100 تا 500 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

- رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: تسهیلاتی که به کسب وکارهای آسیب دیده وعده داده شده بود، دیر تأمین شد و در نهایت 200 کسب وکار از 100 تا 500 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خوانساری امروز در نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه از ابتدای دولت دولت راه اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را پیگیری کردیم، گفت: همچنین با توجه به تصویب سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات، ارتقای زیرساخت های مورد نیاز برای خدمات دولت هوشمند از مهمترین اقداماتی بود که بر آن تمرکز کردیم.

وی با اشاره به تقویت نظام تنظیم گری گفت: توانمندسازی کسب وکارهای دیجیتال و توسعه سکوهای بومی، ارتقای سطح امنیت فضای مجازی و اندازه گیری میزان ارتقای دولت هوشمند و سنجش مستمر آن از تکالیفی بود که در اساسنامه سازمان به صورت شفاف آمده است و ما برای آن تلاش کردیم.

رییس سازمان فناوری اطلاعات به میزان تسهیلات اعطایی به کسب و کارها در قالب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال گفت: تسهیلاتی که به کسب وکارهای آسیب دیده وعده داده شده بود، دیر تأمین شد و در نهایت 200 کسب وکار از 100 تا 500 میلیون تومان تسهیلات دریافت کر


برچسب ها: کسب وکار - تسهیلات - دولت هوشمند - سازمان فناوری اطلاعات - آسیب دیده - دولت - امنیت فضای مجازی
آخرین اخبار سرویس:

200کسب و کار دیجیتال تسهیلات گرفتند/ آمار جدید از تراکنش های مالی

200کسب و کار دیجیتال تسهیلات گرفتند/ آمار جدید از تراکنش های مالی